לא חוקי? הכנסת נסגרה עקב צילומים ל'המירוץ למיליון' - סרוגים

לא חוקי? הכנסת נסגרה עקב צילומים ל'המירוץ למיליון'

המירוץ לכנסת: תכנית הריאליטי המוכרת "המירוץ למיליון", תשלב בעונת ה-VIP החדשה את כנסת ישראל. בעקבות כך הכנסת נסגרה היום (א') למבקרים

לא חוקי? הכנסת נסגרה עקב צילומים ל'המירוץ למיליון'
  (צילום: מתוך יוטיוב)

לאחר שצילמה אלפי משימות בשלל אתרים מוכרים ברחבי העולם, תכנית הראליטי "המירוץ למיליון" בחרה לצלם הפעם במשכן הכי רשמי וממלכתי בישראל- הכנסת.

בעקבות כך הכנסת תיסגר היום (א') למבקרים ותפנה את המקום עבור צילומי עונת הVIP החדשה של הריאליטי הפופולרי המשודר ברשת 13. על פי הדיווחים חלק מהדיונים ממשיכים להתנהל בחלק מהוועדות, על אף הצילומים.

הצילומים הצליחו לעורר סערה, מאחר ונודע כי הצילומים נערכים במסגרת עסקת תוכן שיווקי, במסגרתו תשלם הכנסת לרשת 13 סכום שעשוי להגיע עד ל1.7 מיליון שקלים-כך פורסם בTheMarker. כל זאת במטרה שהכנסת תוכל לשלב מסרים שונים במסגרת שידורי העונה החדשה של המירוץ. כל זאת על אף שנכון לעכשיו על פי חוק, אסור לגופי השידור לשלב תוכן שיווקי בשידורים.

מדוברות הכנסת נמסר בתגובה: "במסגרת האירועים החגיגיים לציון 70 שנים להיווסדה של הכנסת והרצון לקרב מגוון רחב ככל האפשר של אוכלוסיות וגילאים לפעילותה, ערכיה ומרכזיותה בחייה של האומה בעבר ובהווה, בחרה הכנסת להשתלב יצירתית בעונה החדשה של תוכנית 'המרוץ למיליון'.

בכנסת מדגישים כי כלל ההיבטים הכספיים מצויים עדיין בהליכי בחינה, וכל נושא התשלום שייקבע לקראת עלייתה של התוכנית לאוויר יפורסם ציבורית כמקובל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו