משפחת חברו של ארי נשר במכתב התראה למפכ"ל - סרוגים

משפחת חברו של ארי נשר במכתב התראה למפכ"ל

משפחתו של הנער, חברו של ארי נשר ז"ל החשוד בגרימת מותו ברשלנות שיגרה היום (שבת) מכתב התראה לפני תביעה למפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך. "המשטרה זיהמה את החקירה", טענה אימו

author-image
משפחת חברו של ארי נשר במכתב התראה למפכ"ל
  ארי נשר זל ( (צילום: רפי דלויה)

משפחתו של הנער, חברו של ארי נשר ז"ל החשוד בגרימת מותו ברשלנות שיגרה היום (שבת) מכתב התראה לפני תביעה למפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך. "המשטרה זיהמה את החקירה", כתבה אימו של הנער.

המכתב הגיע בעקבות דבריה של דוברת המשטרה שעוררו סערה "אם חברו של ארי נשר לא היה מרכיב אותו – ארי היה בחיים".

משפחת נשר עם הבן ארי ז"ל (צילום: רפי דלויה)

לטענת המשפחה,  הם עומדים לפנות למחלקה לחקירות שוטרים, שכן המשטרה הכריזה כבר מי האשם באירוע: "המשטרה חרצה את דינו של הקטן טרם חקירתו ובירור עובדות התאונה לאשורן. נהג שיכור השתמש ברכב ככלי רצח וברח. המשטרה לא ביצעה בדיקת שכרות אלא לאחר 4 שעות, למרות שהנהג נתפס כשעה וחצי לאחר התאונה".

"ברור כי החקירה זוהמה ושובשה, כשהיא מבוצעת תחת דעה קדומה ונחרצת של המשטרה שכבר חרצה את דינו של הקטין בטרם חקירתו ובירור העובדות. לפיכך, משפחת הקטין דורשת את התנהלות המשטרה והעברת החקירה למחוז אחר. כמו כן, עקב אטימות המשטרה והתנהלותה, נגרם לקטין נזק נפשי חמור ביותר שהינו בר פיצוי".

ממשטרת ישראל נמסר: "צר לנו על על האובדן שחווה הנער כאשר איבד את חברו הטוב בתאונה בה היה מעורב . בתיאום ובהנחיית הפרקליטות על משטרת ישראל לחקור את הנער על מידת מעורבותו בתאונה בה קיפח חברו, ארי נשר ז״ל, את חייו. צר לנו כי המשפחה בוחרת לתקוף את המשטרה ואת נציגיה במקום לעשות את הדבר הבסיסי המצופה מכל אזרח נורמטיבי ולהשיב לשאלות החוקרים שמבצעים את תפקידם ברגישות הראויה. המשטרה חוקרת כל חשד, כולל חשדות שיש בהם לכאורה כדי לסתור זה את זה והכל כדי להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי במקביל, נמשכת חקירת הנהג הפוגע בחשדות נגדו ואין בחקירה זו בכדי להשליך על חקירת חשדות אלה. התקפות אלו מיותרות ולא ירפו את ידי החוקרים בבואם לבצע את החקירה ללא משוא פנים מתוך חתירה לצדק גם עבור משפחתו של ארי ז״ל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הגנה הכי טובה זאת התקפה
גבי בי טון | 07-10-2018 8:18
המשפחה מנסה להשליך את כל האשמה על הנהג למרות שבנם אשם העיקרי בגרימת המוות של הנער ולהאשים את המשטרה דוברת המשטרה צודקת אילו לא היה מרכיב את המנוח היום הוא היה חי והתאונה לא הייתה קורת