בלי חרדים: יוצרי שטיסל השיקו סדרה חדשה ומוזיקלית

בלי חרדים: יוצרי שטיסל השיקו סדרה חדשה ומוזיקלית

יוצרי שטיסל השיקו אמש את ''המנצח'', סדרת דרמה-קומית חדשה שלראשונה לא תעסוק בחרדים ואפילו תהיה מוזיקלית וישראלית להפליא. מיטב השחקנים הגיעו לפרגן להם- צפו בגלריה המלאה

author-image
בלי חרדים: יוצרי שטיסל השיקו סדרה חדשה
  כששטיסל פגשה את כיפת ברזל (צילום: רפי דלויה)

בזמן שסדרת הדרמה החדשה של"אוטונומיות" מככבת על המסך בHOT, יוצרי שטיסל לא נחים לרגע ומשיקים כעת סדרת דרמה-קומית חדשה שלראשונה לא תעסוק בחרדים.

אתמול בערב (ד') התקיימה בסינמטק ת"א, הפרמיירה לסדרה שתעלה בשבוע הבא ב- yes ו-STINGTV. במרכז הסדרה החדשה שתקרא "המנצח" עומד פסנתרן ומנצח מוסיקה בינלאומי שעזב את הארץ לפני שנים, ושב במפתיע לפתח תקווה, לנצח על חבורת זמר במתנ"ס קהילתי.

המנצח בסדרה והכוכב הגדול שלה הוא ליאור אשכנזי, שעבר לפני כמה ימים תאונת אופניים ונפגע ברגלו. אך הוא לא ויתר על האירוע, והגיע עם אשתו מאיה אמסלם, למרות שהתקשה לצעוד וצלע לאורך כל הערב עם חבישה מיוחדת ברגל הפגועה.

בין המשתתפים והחברים שהגיעו לתמוך בליאור (גם פיזית..) בלטו כוכבי שטיסל: שירה האס ומיכאל אלוני, דולב מסיקה ("כיפת ברזל), נועה קולר, יוסי מרשק, קרן מור שי אביבי ועוד.

בסוף האירוע אמש סיפר אשכנזי להפתעת כולם שהוא עוזב ממש הערב את הארץ לכמה חודשים, כדי להשתתף בהצגה ע"פי מחזה של שייקספיר באל.איי, ושהוא יוצא לשדה התעופה מיד אחרי הקרנת הסדרה באירוע.

ליאור אשכנזי, בתפקיד המנצח (צילום: רפי דלויה)

לצד אשכנזי יככבו צוות משובח במיוחד של שחקנים, בהם: דב'לה גליקמן('שטיסל'), נועה קולר('לעבור את הקיר') ,שירה האס ('שטיסל'), דולב מסיקה(יעקב 'כיפת ברזל') לאורה ריבלין ועוד רבים וטובים.

קולולם גרסת המתנ"ס

במרכז העלילה יככב נוח גמליאל (אותו יגלם ליאור אשכנזי) מהמוזיקאים המוערכים בעולם, שנאלץ לברוח מסיבוב הופעות בינלאומי וחוזר לשכונת ילדותו אחרי יותר מ20 שנה, איש אינו יודע מדוע ולמה. הוא שב להתגורר עם אמו הקפדנית (לאורה ריבלין) ואביו (דב'לה גליקמן) המתגלה לו במצב של אלצהיימר מתקדם, מה שגורם לו להישאר ולנצח על חבורת הזמר המקומית בה חבר האב. כך ממיר נוח את הבמות המפוארות בתבל – בניצוח על חבורת הזמר במתנ״ס השכונתי.

דרך חבורת הזמר במתנ"ס, מתגלים עיבודים מרהיבים לשירים ישראלים אהובים ישנים ועכשוויים של זוהר ארגוב, אריק איינשטיין, עידן רייכל ועוד רבים וגדולים. עליהם אחראי המעבד המוזיקלי המוכשר בן יפת, המוכר גם כיוזם והמעבד של מיזם שירת ההמונים "קולולם".

הסדרה צפויה לעלות למסך בשבוע הבא, מוצ"ש ה-13/10 בשעה 22:00 בYES ו-STINGTV

צפו בגלריה: 

(צילום: רפי דלויה)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
משעמם
אלי | 05-10-2018 1:34
משעמם
2
חבל שלא עובדים על עונה שלישית לשטיסל המעולה
רוי | 05-10-2018 7:53
במקום זה מבזבזים את האנרגיות על מיני סדרות כמו אוטונומיות ...קדימה לעבוד על הדבר האמיתי
3
הרבי
נועם | 25-04-2021 18:17
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף