כ״ץ בתגובה לעתירת חולדאי נגדו: "מצבו בסקרים החמיר" - סרוגים

כ״ץ בתגובה לעתירת חולדאי נגדו: "מצבו בסקרים החמיר"

״כשמצבו של חולדאי בסקרים מחמיר, הוא מציף את עניין הגשר הפוליטי", האשים היום (רביעי) השר כ״ץ את רון חולדאי ברקע העתירה שהגישה עיריית תל אביב בראשותו נגדו לבג״ץ

author-image
כ״ץ בתגובה לעתירת חולדאי נגדו: "מצבו בסקרים החמיר"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

״כשמצבו של חולדאי בסקרים מחמיר, הוא מציף את עניין הגשר הפוליטי", האשים היום (רביעי) השר ישראל כ״ץ את רון חולדאי ברקע העתירה שהגישה עיריית תל אביב בראשותו נגדו לבג״ץ.

לדבריו, ״במקום לאפשר את קידום מיזמי התחבורה הציבורית החשובים המעוכבים על ידו, ראש עירית ת״א חולדאי שוב מציף את עניין הגשר הפוליטי ערב הבחירות לרשויות המקומיות".

הוא הבהיר כי "חברת נתיבי איילון תפעל להקמת הגשר בעיתוי ובאופן המתאימים, ועל פי מדיניות משרד התחבורה- למתן קדימות להשלמת קו הרכבת החשמלית הישיר מירושלים לת״א, ולצמצום הפגיעה בציבור".

עתירת העירייה לבית המשפט כוללת בקשה למתן צו ביניים המשעה את החלטת שר התחבורה לעכב או להפסיק את העבודות על גשר יהודית ומחייב את נתיבי איילון להמשיך את העבודות לביצוע הגשר כמתוכנן עד להכרעה בעתירה זו.

בטענה כי "זאת לאחר שעד היום, למרות פניות חוזרות ונשנות ובקשות הארכה של משרד התחבורה, לא הובהר לעירייה מדוע המשרד החליט לעצור את עבודות הקמת הגשר בשבת", נמסר מטעם העירייה.

כזכור, הקמתו המתוכננת והמתואמת של גשר יהודית נדחתה עקב התערבות שר התחבורה, לאור סוגיית השבת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רק היום נודע לי כי 'חולדאי' הוא תרגום של עכבר
עמוס | 04-10-2018 10:11
האיש מכרסם כעכבר בדת ישראל. תמיד ידענו כי כלבים אוהבים עכברים כיום אנו יודעים כי עכברים אוכלים בשר כלבים טפו של אדם חולדאי
2
ישראל כץ אתה עבד בידי החרדים.
רפי | 04-10-2018 13:20
צריכים לבעוט אותך מהממשלה