שוב: משתמשים מדווחים על תקלות באייפונים החדשים - סרוגים

שוב: משתמשים מדווחים על תקלות באייפונים החדשים

שבוע לאחר ההשקה המוצלחת של מכשירי האייפון החדשים, משתמשים רבים מדווחים על תקלות בקליטה במכשירי האייפון XS- שמונעים מהם להוציא שיחות. על פי ההערכות, התקלה נובעת מהמעבד החדש של המכשירים

שוב: משתמשים מדווחים על תקלות באייפונים החדשים
  האייפון XS החדש (צילום: שאטרסטוק)

שוקלים לקנות את אחד ממכשירי האייפון החדשים? ייתכן ושווה לכם לחכות קצת: שבוע לאחר שמכשירי האייפון XS והאייפון XS מקס החלו להימכר ברחבי העולם, משתמשים רבים החלו לדווח על תקלות במכשיריהם החדשים.

בימים האחרונים פורום התמיכה של אפל התמלא בדיווחים על תקלות בקליטה במכשירים, אשר מונעים מהמשתמשים להוציא או לקבל שיחות- גם במקומות שבהם יש קליטה גבוהה, וכן באזורים בהם לא היו בעיות קליטה בעבר. "עד שקניתי את האייפון XS, היו לי 5 קווי קליטה בביתי בסן פרנסיסקו" טען אחד המשתמשים. "אחרי העברת הסים למכשיר החדש, נרשם שיש לי רק 4- אך אני עדיין לא מסוגל להתקשר לאנשים".

בנוסף, חלק מהמשתמשים טענו כי מכשירם החדש לא מסוגל להתחבר לרשתות אינטרנט אלחוטיות. בחלק מהמקרים מדובר בחוסר יכולת להתחבר כלל, בעוד שבאחרים התקלה נרשמת רק בחיבור האוטומטי, כשהמשתמשים נאלצו להתחבר באופן ידני בכל פעם.

על פי ההערכות, התקלות נובעות מקשיי תיאום במעבד החדש של המכשירים. כזכור, באפל השתמשו עד כה במעבדים שיוצרו עבורם על ידי חברת קוואלקום, אך במכשיריהם החדשים הוחלט להשתמש במעבדים חדשים של חברת אינטל. הסיבה להחלפה נבעה מכך שאפל וקוואלקום נקלעו לסכסוך משפטי, כשקוואלקום טענה להפרת פטנטים מצידה של ענקית הטכנולוגיה.

עם זאת, מומחי הטכנולוגיה מעריכים כי התקלה ניתנת לפתרון באמצעות עדכון תכנה למערכת ההפעלה של האייפון. בניגוד לבעיות הקליטה שנרשמו באייפון 4 בשנת 2010, במקרה הזה מוערך כי אפל לא תצטרך להחליף מכשירים שכבר נמכרו, ותוכל לשפר את בעיות הקליטה וההתחברות במערכת ההפעלה iOS 12.1 שתושק בקרוב.

זו לא הפעם הראשונה שבה אפל חווה תקלות לאחר השקת מכשיר חדש. בשנה שעברה מאות אנשים דיווחו בפורום התמיכה של אפל על קו ירוק שהופיע בצד המסך במכשירי האייפון X. הקו סירב להיעלם, גם לאחר שכיבו את המכשיר והדליקו אותו מחדש. כמו כן, חלק מהמשתמשים דיווחו כי מסך המגע של המכשיר מפסיק להגיב כאשר הוא נמצא בסביבה בעלת טמפרטורה נמוכה מדי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו