ריבלין: "לצערי הרב אין לנו כיפת ברזל בפני הטרור" - סרוגים

ריבלין: "לצערי הרב אין לנו כיפת ברזל בפני הטרור"

נשיא המדינה על הירצחו של ארי פולד בפיגוע הבוקר: "המאבק בטרור הוא מאבק קשה וארוך אך מדינת ישראל לא תירתע ממנו. לא תהיה תקומה לטרור"

author-image
ריבלין: "לצערי הרב אין לנו כיפת ברזל בפני הטרור"
  (צילום: Photo by Kobi Gideon / GPO)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו נחמה, אירחו הערב (יום ראשון) את חוג התנ"ך התשעה עשר במיזם 929, המציע קריאה קבועה בתנ"ך מזווית חברתית ישראלית. המפגש התקיים בסימן "סליחה" במיוחד לקראת יום הכיפורים. באירוע נשאו דברים נשיא המדינה, הרב בני לאו ופרקליט המדינה שי ניצן.

"בפתח דבריי, אני רוצה לשלוח את תנחומי העמוקים למשפחת פולד, לתושבי אפרת ולאנשי גוש עציון כולו, על הרצח המזעזע של ארי פולד", פתח הנשיא.

(צילום: Kobi Gideon/GPO)

"לצערי הרב, על אף העבודה העילאית של כוחות הביטחון לסיכול הטרור, עלה בידי המרצח לבצע את הפיגוע הנתעב. אין לנו כיפת ברזל בפני הטרור. המאבק בטרור הוא מאבק קשה וארוך אך מדינת ישראל לא תירתע ממנו. לא תהיה תקומה לטרור כמו ארי שגילה גבורה אדירה, ונלחם עד הרגע האחרון, גם אנחנו נרדוף את מבצעיו בכל דרך. יהי זכרו ברוך".

(צילום: Kobi Gideon/GPO)

בהתייחסו לנושא השיעור היום אמר הנשיא: "כדי לסלוח צריך לשקול בכובד ראש את הפגיעה, לתרגל את החמלה. אבל הנקיפות, אינן מחשבה, הן רגש, בריא, אנושי. וכמו שצריך להקשיב לפעימות הלב כך גם צריך להקשיב לנקיפות המצפון, כדי לוודא שמערכות הנפש שלנו פועלות נכון פעולות כראוי. צריך להקשיב לנקיפות הקלות הללו, לתרגל את האנושיות שלנו. האם ההקשבה הזו תצמצם את מספר המעשים שאחריהם ניאלץ לבקש סליחה? אינני יודע. אבל אני בטוח שכל חבטה קטנה כזו שנדע לשמוע היא פעימת אנושיות שנוכל להגן עליה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
דמגוג
אבי | 16-09-2018 22:48
מה שיש לנו, נשיא זול שתומך בדלת האחורית של הטרור, לפחות שכעת לא יפתח את פיו.
2
תוצאה של מדיניות רופסת
בושה | 16-09-2018 23:18
מה עם סיפוח? מה עם ריבונות? חבורה של קשקשנים שרק מדברים ולא עושים כלום.
3
חשבתי שבני עמך בחרו בטרור
נשיאות מיותרת | 17-09-2018 8:16
למה אתה לא מתנצל בשמם? כי היחידים שבחרו בטרור זה הערבים, אז כנראה שבחרת בהם כעם שלך. בהצלחה!
4
טירוף
א מ | 17-09-2018 8:26
אין לנו כיפת ברזל מול הטרור כי אנחנו לא צריכים אותה, יש לנו יכולת אקטיבית יותר יעילה, הוצאה להורג, גירוש משפחות, החרבת רחובות שלמים, חלם!!!!!!