הגר לרר מבאר שבע היא ההרוגה בטיול בירדן - סרוגים

הגר לרר מבאר שבע היא ההרוגה בטיול בירדן

הצעירה ישראלית שנפטרה במהלך טיול לירדן, היא הגר לרר בת 30 מבאר שבע, כך הותר היום (חמישי) לפרסום. משפחתה ספדה לה: ״אהובה שלנו, עכשיו את חופשייה בטבע שכל כך אהבת״

author-image
הגר לרר מבאר שבע היא ההרוגה בטיול בירדן

הותר לפרסום: הצעירה ישראלית שנפטרה במהלך טיול לירדן, היא הגר לרר, בת 30 מבאר שבע. אמש (רביעי) היא התמוטטה לאחר שקיבלה מכת חום בעקבות התייבשות. שגרירות ישראל בירדן ומשרד החוץ פעלו להעברת גופתה לישראל.

משפחתה ספדה לה: ״הגר היקרה שלנו, אהובה שלנו, עכשיו את חופשייה בטבע שכל כך אהבת״

לרר טיילה עם קבוצה מאורגנת בקניון רג'אף באזור פטרה, לאחר שהתדרדר מצבה, הוזעקו למקום כוחות הצלה, שפתחו במבצע מורכב לחילוץ גופתה של הצעירה. החילוץ נמשך כמה שעות בעקבות תנאי השטח הקשים וההרריים, כשבסופו של דבר גופתה הוצעה באופן רגלי.

שגרירות ישראל בירדן, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ מסרו למשפחה על מותה של הצעירה, ופעלו בשיתוף עם סגן הקונסולה הירדנית להעברת גופתה לקבורה בישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מעבר חד מאקלימים שונים.
צביקה | 13-09-2018 23:23
זמן התאקלמות גוף של בדווי כשבועיים.במעבר ממירון לסיני.או לאזור ים המלח .היא כנראה בצעה מעבר בלי מנוחה של שבועיים,ויצאה להליכה בשטח חם.היא היתה צריכה לעשות טיול להר צפחות באילת להכרת הגוף ולאחר ריצה מבוקרת שבועיים.לטייל בירדן.חיילים מתים מהטעות הזאת.חבל ועצוב.
2
מכת חום
מיכאל | 14-09-2018 1:28
ממש כואב מוות מיותר חייב להקפיד על שתיה מרובה