סקר: נתניהו עם פי שניים מנדטים מלפיד; בנט מתחזק - סרוגים

סקר: נתניהו עם פי שניים מנדטים מלפיד; בנט מתחזק

סקר מנדטים חדש מעלה תמונה לפיה המערכת הפוליטית לא צפויה להשתנות גם אחרי הבחירות הבאות כאשר נתניהו ממשיך להוביל בבטחה, לפיד לא ממריא ובנט משתווה לגבאי

סקר: נתניהו עם פי שניים מנדטים מלפיד; בנט מתחזק

סקר מנדטים חדש שנערך עבור התכנית 'אנשים' המשודרת בערוץ 12, מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, הייתה מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו מנצחת את הבחירות עם 36 מנדטים.

הסקר נערך על ידי מכון Panell4all בקרב 538 אנשים המייצגים את האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד מגיל 18 ומעלה.

מפלגת 'יש עתיד' ממשיכה להיות המפלגה השנייה בגודלה עם 18 מנדטים, חצי מכמות המנדטים של הליכוד.

מפלגת המחנה הציוני, בראשות אבי גבאי וציפי לבני, ממשיכה להתרסק ומקבלת בסקר 11 מנדטים בלבד. הבית היהודי והרשימה הערבית המשותפת, מקבלות אף הן מספר זהה של מנדטים.

מפלגת יהדות התורה- 7 מנדטים, ישראל ביתנו- 6 מנדטים, מפלגת 'כולנו'- 6 מנדטים. את הרשימה סוגרות מפלגת מרצ ומפלגתה החדשה של אורלי לוי אבקסיס עם 5 מנדטים כל אחת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ניתן יהיה בלי דתיים
ענת | 06-09-2018 10:01
אפשר יהיה, סוף סוף, להרכיב קואליציית חלומות עם לפיד, ליברמן, כחלון, אורלי בלי החרדים, בלי הימין הקיצוני וכמובן בלי השמאל.
לא יקרה, כי לפיד ואורלי לוי סמולנים.
סרגי | 06-09-2018 11:11
תמשיכי לחלום.
2
לא רלבנטי
דר ברתולו | 06-09-2018 10:45
זה לא יהיה רלבנטי, כי ביום הכיפורים תשעט, עוד כ3 שבועות, תיפתח מתקפה אדירה ומתואמת של אירן, חיזבאללה, חמאס עזה בסיוע טורקי ורוסי על צפון הארץ ומרחבי הנגב. כעת זהו שקט מטעה. נותנים לנתניהו להתבשל במיץ של טפיחות שכם עצמית על ההישגים לכאורה במדיניות ובקשרי חוץ. האיראנים יודעים מסקרים שמאות אלפי לוחמי מילואים נמצאים בחול בחגים. מכת הטילים שהחיזבאללה יטיחו בנו תפתיע גם הפסימיים ביותר. נסיונות לאיים בתגובה גרעינית יהיו מהוססים ויתקלו באיום רוסי משמעותי. שייטת חזקה של צי טורקיה תשתלט על המים הכלכליים של איזור לוייתן, זו תהיה אחת המטרות של המתקפה. ארהב לא תוכל להושיע וארצות אירופה לא ירצו להושיע. ירושלים תהפוך לאיזור מערכה מדמם ומגוש דן תתחיל בריחה מטורפת לחופים. בעיקר לאיזור סביב השגרירות בבוגרשוב. זה מה שיהיה ביום כיפור תשעט.
3
מה עם שס?
ש | 06-09-2018 11:29
בסיכום המנדטים חסר 4. האם הם הולכים לשס?
מנדטים
איציק | 06-09-2018 15:28
תיסתכל בפייסבוק שס עם 4 מנדטים בע״ה סה״כ. 70 מנדטים בלי עיין הרע אם ניקח את אורלי אזי 75 מנדטים טו.טו.טו ויאירון אומר שהוא לוקח את הגה השילטוןחחחחחח
4
וזה בסקר , בפועל הימין יותר חזק מהסקרים
רן | 06-09-2018 18:28
חחח