לראשונה בתולדותיה תקיים סיעת הבית היהודי-המפד"ל פריימריז - סרוגים

לראשונה בתולדותיה תקיים סיעת הבית היהודי-המפד"ל פריימריז

על פי החלטת ועדת המפקד של הסיעה בראשותו של הרב דני טרופר, יו"ר המפלגה והמועמדים לכנסת ייבחרו בבחירות ישירות על ידי כל מתפקדי המפלגה

author-image
לראשונה בתולדותיה תקיים סיעת הבית היהודי-המפד"ל פריימריז
  פלאש90

ועדת המפקד של סיעת הבית היהודי – המפד"ל, בראשות הרב דני טרופר החליטה הערב באופן תקדימי כי הנציגים הבאים של הסיעה בכנסת ייבחרו בפריימריז. על פי ההחלטה, כל מתפקד למפלגת הבית היהודי יוכל לבחור באופן ישיר את יו"ר המפלגה והמועמדים לכנסת.

עם פרסום ההחלטה ברך עליה יו"ר הבית היהודי השר דניאל הרשקוביץ. בהודעה שפרסם אמר השר הרשקוביץ כי"פתיחת השורות היא צעד הכרחי להבאת קהלים חדשים והיא גם מתכון לתנופת המפלגה. אני שמח שהצלחנו להוביל את הצעד ההיסטורי הזה, שעשוי להחזיר את הציונות הדתית למקומה הטבעי בפוליטיקה הישראלית".

כזכור כבר בעבר בעת ניסיון איחוד השורות בין האיחוד הלאומי למפד"ל הושמעו קריאות על עריכת פריימריז בציונות הדתית ברם בסוף הוחלט על הקמתה של וועדה מסדרת. וועדה זו גרמה בהחלטותיה לקרע מחודש שקיים עד היום בין סיעת האיחוד הלאומי הנמצאת באופוזיציה לבין סיעת הבית היהודי – המפד"ל החדשה שנמצאת בקואליציה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סוף סוף!!!
י | 12-01-2012 1:25
2
נצחון ענק לשר הרשקוביץ
רועי | 12-01-2012 9:25
אורלב-מתחיל להבין .
3
מי יאמין להם ?
עדי שפיץ | 12-01-2012 15:03
מי יאמין באורלב אחרי כל ההתנהגות מול הרשקוביץ. אינני חסיד של הרשקוביץ אבל הזמינו אותו בקשו ממנו דקה אחרי אורלב התחיל במאניפולציות שלו. במי לתמוך בסוניאמסקי הנצפה ללא קץ במצב הרוח ? זו אינה מפלגה !!!
4
סוף סוף
ישראל | 17-01-2012 12:10
סוף סוף הולכים לפרימריז , מקווה שלא איחרנו את הרכבת ורוב תומכי המפדל כבר בליכוד. אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. אני ממליץ על תשלום סמלי כדמי חבר בכדי להוכיך רצינות בין המצביעים לפרימריז . אולי הוראת קבע של 20 ש"ח לחודש