טקס סיום במכון פוע"ה: מאות בוגרות זכו לתעודות - סרוגים

טקס סיום במכון פוע"ה: מאות בוגרות זכו לתעודות

אמש נערך טקס חלוקת תעודות וסיום הקורסים של מרכז הלימוד במכון פוע"ה, במעמד הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר וראש מכון פוע"ה הרב מנחם בורשטין. באירוע מאות בוגרות זכו לתעודות על הכשרתם כמדריכות כלות, יועצות לחיי אישות, ועוד

טקס סיום במכון פוע"ה: מאות בוגרות זכו לתעודות
  (צילום: דוברות מכון פוע"ה)

טקס חלוקת תעודות וסיום קורסים תשע"ח של מרכז הלימוד במכון פוע"ה התקים אתמול (שלישי), במעמד הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר וראש מכון פוע"ה הרב מנחם בורשטין. לאירוע הגיעו מאות בוגרות שהשתלמו בתחומים שונים והוכשרו כמדריכות כלות, יועצות לחיי אישות, מדריכות לנשיות ומיניות בריאה, יועצות בקהילה בתחומי הרפואה וההלכה, בלניות, אחיות, בודקות טהרה ועוד.

במהלך הערב הרב עמאר בירך את הבוגרות לקראת צאתן לשליחות למען הגדלת קדושה וטהרה בישראל. הרב בורשטין, שנתן לבוגרות שיחה על "צידה לדרך", זכה לקבלת פנים מרגשת במיוחד כשנציגת הבוגרות הודתה בשם כולן על האפשרות ללמוד ולקבל כלים שישפיעו על דור ההמשך. בנוסף זכו המשתתפות לשיחה מרתקת מפי הרבנית שרה אליסף ולסיפור אישי מרגש מפי רב יועץ ופוסק של המכון, הרב דב פופר.

הבוגרות הנרגשות שהגיעו לטקס מכל קצוות הארץ ספרו על שנה ייחודית, שבה הן נבנו מקצועית ואישית. רבות הזכירו את חשיבות הפן ההלכתי שמביא איתו מכון פוע"ה, שנוכח בכל שלבי הלמידה ללא פשרות על המקצועיות.

אנשי המכון שנוכח בטקס שיתף על ההתרגשות רבה מהזכות להעביר הלאה את המידע שהצטבר במכון במשך 30 שנה האחרונות. צוות מרכז הלימוד של מכון פוע"ה בירך את הבוגרות, ואיחל להן הצלחה בשליחות המשמעותית שהן בחרו להיות חלק ממנה.

הרב שלמה משה עמר והרב מנחם בורשטין בטקס חלוקת התעודות (צילום: דוברות מכון פוע"ה)

מכון פוע"ה הינו מרכז חסד עולמי בתחומי המשפחה הפועל למעלה מ- 30 שנה במטרה להיות הצינור המחבר בין רפואה והלכה. בנוסף לקורסים ותכניות לימוד, מקיים המכון ימי עיון וכנסים רבים בענייני פוריות, גנטיקה, הריון ולידה, טהרת המשפחה ואישות בהם לוקחים חלק אלפים מדי שנה – אנשי מקצוע והציבור הרחב.

 

ההרשמה לתכניות הלימוד לשנת התשע"ט בעיצומה, כאשר השנה פותח מרכז הלימוד קורס חדש וייחודי מסוגו בארץ- הכשרת מטפלות בתום הפוריות. הקורס הנו בקורס מקצועי לנשות טיפול לנשים וזוגות החווים קושי בתחום הפוריות.

בנוסף מקיים מרכז הלימוד תכניות רבות ומגוונות שנועדו להעניק כלים בתחומים הכי משמעותיים של החיים- קורס להכשרת מדריכות כלות שיתקיים השנה בשלושה מוקדים – ירושלים, חריש וגבעת שמואל. קורס הכשרת מדריכות לנשיות ומיניות בריאה, קורס יעוץ בקדושה המכשיר יועצות בתחום האישות, קורס יועצות בקהילה הכולל בתוכו תרגול מעשי בסוגיות הלכתיות-רפואיות להעמקת הנלמד. כמו כן, השנה מרחיב מכון פוע"ה את גבולותיו אל מעבר הים ופותח קורס מדריכות כלות במקסיקו.

להרשמה לחצי כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ראוי שמכון פועה, יפסיק לשקר. ולאמלל בנות ישרא
ישר | 11-07-2018 18:38
שיפסיק לשקר, ולאמלל בנות ישראל הכשרות, בבלוף כאילו הלכתי. שיתחילו לומר אמת, ולהפסיק לזייף את ההלכה לפי אג'נדה אישית. ההערה לפי גדרי הלכות לשהר,[התרענו בהם] לא נועד להשמיץ חו, אלא רק להזהיר בנות ישראל הכשרות, לא להקשיב למה שמשקרים ומחמירים שלא כהלכה במכון פועה, ולא לאמלל את עצמם, עי העצות הרעות של מכון פועה, אוסרים את המותר והרצוי, כאילו בשם ההלכה, וזה שקר מוחלט וחילול ה'. מדובר באג'נדות פרטיות לחלוטין. והם משקרים כאילו זו הלכה. לכן ראוי לבנות שראל הכשרות, לשאול רבנים ישרים ויראי אלוקים, ולא את מכון פועה שנוטה שוב ושוב לשקר ולהונות את הבריות, לומר על המותר אסור. וחזקה מרבותינו האוסר את המותר בסוף יתיר את האסור, מה עוד שבהחמרתם א. מאמללים לנצח בנות ישראל הכשרות ב. משקרים שאסור הלכתית ג. מחללים שש ברבים, שאנשים רואים רבנים עם זקן משקרים. מקווים שישובו בתשובה שלמה, יודו על חטאם ברבים, יבקשו מחילה, ויפסיקו לשקר, ויתחילו לומר הלכות ולא אג'נדות כאילו זה הלכות.
אני א מאין לרבני פועה. וזהו.
א איד | 11-07-2018 22:33
ט
שה' יעזור לפועה לחזור בתשובה על שקריהם, אמן.
מייחל | 11-07-2018 20:32
ויהר שיותר לא ישקרו אנשים עם זקן.
מי התיר לפועה לשקר, ולאמלל בנות ישראל הכשרות
פעם פעם... | 11-07-2018 20:26
פ
2
מאות תמימות האמינו לשקי "מכון פועה" ?????????
רחמנות. | 11-07-2018 18:42
רחמנות.
3
אני לא מאמין לשקרים של פועה.
חד גדיא | 11-07-2018 18:55
תורת אמת כן. תורת פועה-פויא.
אם פועה אומרים משהו. תבדוק אצל רבנים, אם הם מ
פלא-יועץ | 15-07-2018 11:20
תמיד תבדוק אחריהם אם הם משקרים. כך לא תיפול בפח.
4
למה יש לי הרגשה שכל המגיבים לפני הם אותו מגיב
tkh | 11-07-2018 20:48
למה יש לי הרגשה שכל המגיבים לפני הם אותו מגיב?
כך בפועה מתמודדים עם גילוי השקר ?????????????
ולא יריחון רגלי | 15-07-2018 14:26
?
5
באמת לא יפה שרבנים ירמו ויבלפו......
אני מתבייש.......... | 12-07-2018 11:46
יש התנהגויות של רבנים שמביישות...
לא מתייחס לשקר של פועה, ונשאר דתי וישר.
דתי וישר. | 13-07-2018 0:50
אני בודק . ואיפה שאני מזהה שקר, או חשש לרמאות שלהם, אני שואל רבנים. וכשאני רואה שהם שיקרו, אני יודע לא להאמין להם.
6
מכון פועה חסד ואמת
תלמיד ותיק | 15-07-2018 21:08
כמי שנועץ ברבני מכון פועה, ומקבל הדרכה מהם, צריך לומר בפה מלא שה מכון שכולו קדושה, כולו טהרה, כולו לשם שמים. הרב מנחם בורשטין שליטא שההלכה ועם ישראל מול עיניו פועל לטובת קדושה וטהרה בכלל ישראל. אשרי השומעים ואשרי הלומדים אצלו, רק תמשיכו לעשות חייל.
לשם שמיים, או שקר ???
אני שאלה. | 15-07-2018 21:55
מי שמשקר. זה לשם שמים ?