זה כבר מזכיר סרטי תעמולה של גבלס מהמאה הקודמת - סרוגים

זה כבר מזכיר סרטי תעמולה של גבלס מהמאה הקודמת

כך פרסמה כתבת 'ישראל היום' אמילי עמרוסי, בדף הפייסבוק שלה בתגובה לכתבת ערוץ 10 בה הראו כיצד מתפללים ברכבת מבקשים בנימוס מאישה לעבור לקרון אחר. "פתאום כבר לא כל כך אכפת לי שיסגרו את ערוץ 10" היא הוסיפה. ח"כ אורי אורבך, לעומתה מאשים דווקא את החיילים הדתיים.

זה כבר מזכיר סרטי תעמולה של גבלס מהמאה הקודמת

לאמילי עמורסי נמאס מכתבות על הדרת נשים.

אתמול (ד') שודרה בחדשות ערוץ 10, כתבה על "הדרת נשים" ברכבת, כשכתבת הערוץ, אנה בורד, התיישבה בקרון המשמש לתפילת שחרית.

בכתבה ראויין גם מיקי גיצין, מנכ"ל הארגון החילוני 'ישראל חופשית', שאמר כי כל בקשה מאישה לעבור מקום ברכבת נעשית כדי שהגבר יכול למלא את מאוויו.

כפי שנראה בכתבה, אחד המתפללים, מגיע אליה ומבקש ממנה בנימוס, אם תוכל לעבור לקרון אחר, משום שהם רוצים להתפלל בקרון. אותו אדם ציין בפניה כי ישנם מספיק מקומות פנויים גם בקרון השני.

בתגובה לכתבה פרסמה כתבת 'ישראל היום' אמילי עמרוסי, בדף הפייסבוק שלה את השורות הבאות: "מזעזע! טקסים יהודיים פגאניים ברכבת ישראל! תמונות קשות ומזעזעות!. אתמול זה היה אנשים שמברכים לנו מול העיניים ברכת המזון, היום זה טלית ותפילין, … ומי יודע מה יהיה מחר- ניסיון להשתלט על כל הבנקים באירופה?!!!"

"זה כבר מתחיל להזכיר סרטי תעמולה של גבלס מהמאה הקודמת, ופתאום כבר לא כל כך אכפת לי שיסגרו את ערוץ 10."

חייל קח אחריות

ח"כ אורי אורבך, יצא במסר מרוכך יותר כשכתב: "חייל זכור! כשאתה יוצא באמצע שירת נשים, אתה גורם לכך שלא יהיו שעות נפרדות בבריכת שחייה בעירך. כשאתה צדיק וצודק כל-כך בבסיס הצבאי שלך, ייפגע מניין התפילה של גברים ברכבת ישראל."

"למה? כי מי שמדקדק – מדקדקין איתו, ומי שחושב שרק הוא ורגישויותיו קיימים בעולם, מראים לו שיש גם רגישויות אחרות. חייל זכור: מדינת ישראל היא ביתך, שמור עליה!"

צפו בכתבה על הדרת נשים ברכבת, מחדשות ערוץ 10:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אתם שובניסטים חשוכים תכתבו אין חכמה לאישה אלא בפלך
חילונית | 22-12-2011 9:36
2
תפילה ברכבת
EYAL | 22-12-2011 10:24
גם ליהודי שומר מצוות צריך מרחב להיתפלל אנשים הללו קמים בבוקר והולכים לעבודה אפילו בהיי טק משלמים מיסים וגם נהרגים על הגנת המדינה זכותם להיתפלל במנין גם ברכבת (גם הם קנו כרטיס ) ערוץ 10 השליח של הזרם המתיוון מרגיש שעוד מעט הוא נזרק לפח האשפה של התקשורת(עיתון חדשות מחכה לו ) אז הוא מתסיס את האוירה אז לכתבת תחפשי סקופ אחר חג שמח
3
גבלס מוסר ד"ש
| 22-12-2011 10:38
התביישו לכם - להשוות עיתונאים ישראלים לגבלס. כאן מתחת לחלון הוסםת התגובה כתוב שאסור לשלוח תגובות הכללות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. זה לשון הרע בצורה הרעה ביותר. גועל נפש.
4
ל2 הנשים צריכים להתפנות כי הגברים צריכים מרחב ? דוחה
שחר | 22-12-2011 11:37
לפחות תתפלל ברוך שלא עשני אישה בלחישה
5
רק צריך לכתוב חוכמת נשים בפלך צרי מוחין ושבניסטים
מיתר | 22-12-2011 13:40
6
ערוץ 10 מוביל את הנאו אנטישמיות בישראל
רן | 22-12-2011 13:44
מדובר על כתבה אנטישמית ובהחלט מזכירה את שיטות התעמולה הנאצית ! אסור בכלל לטעות, ערוצי התקשורת וערוץ 10 במיוחד מובילים את הנאו אנטישמיות הישראלית החדשה. מדובר על אנטישמיות טהורה בישראל ולא שום דבר אחר.
7
בין2030 -2040 המדינה עם רוב דתי
לא להיכנע לחילונים | 22-12-2011 18:24