מה תעשו בחנוכה? אירועי התרבות לציבור הדתי - סרוגים

מה תעשו בחנוכה? אירועי התרבות לציבור הדתי

משעמם לכם בבית? לא רוצים להפסיד? "סרוגים" נותן לכם את רשימת האירועים שיתקיימו במשך השבוע של חנוכה. השנה שלושה מחזות זמר מתחרים על ליבם של הילדים, אך יש גם ביקורים חינם במוזיאונים. לא שוכחים את עופרת יצוקה ומופע לזכרו של ר' שלמה קרליבך בפתח תקווה. צאו לבלות.

author-image
מה תעשו בחנוכה? אירועי התרבות לציבור הדתי
  גם הם יופיעו בחנוכה. אסי וטוביה (יח"צ)

מוטי חלומותי מחזמר לכל המשפחה. נתי רביץ, חנן לדרמן, גיל קפטן ואברי ארבל. על מלאכת הבימוי והכוריאוגרפיה מנצח קלוד דדיה, המוסיקה מקורית, פרי יצירתו של משה חבקין, התפאורה של ג'ק רובינס.

ירושלים, תיאטרון ירושלים (כט בכסלו) ב 9:45 12:30. בת ים: היכל התרבות, (ב' טבת) ב 10:30, ההצגה מסובסדת ע"י מחלקת תרבות תורנית עיריית בת ים ומחיר הכרטיס יהיה 20 ש"ח.

שירים ונפלאות. המחזמר היהודי הראשון עם מיטב אומני הזמר החסידי ישי לפידות, להקת הילדים קינדרלעך, אוהד משוקוביץ, יונתן שיינפלד, איציק דדיה ודניאל אהביאל.

ירושלים: אולם התרבות דוד ילין רחוב מעגל בית המדרש 7 שכונת בית הכרם. יום ראשון כ"ט כסליו. נר חמישי של חנוכה, שעות 10:00 /13:00/ 19:15

רמת גן/בני ברק: תיאטרון רסל רחוב מנדל 11. יום שני ל' כסליו נר שישי של חנוכה בשעות   10:00/ 13:00/ 17:00/  20:00

אסי וטוביה. כוכבי הילדים של הציבור הדתי בישראל יוצאים בסבב הופעות בכל הארץ במהלך חג החנוכה במסגרת פסטיבל "כשר" הכולל סדנאות, הצגות ופעילויות לכלל המשפחה.

הפנינג חנוכה לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא בירושלים: סיורים תיאטרליים בגלריות, סדנאות יצירה ברוח החג, מופע מדהים של הקוסם במבינו, ביקור בתערוכה "תפארת יוון" ועוד מגוון פעילויות שיאירו את החג לכל המשפחה! הכניסה לילדים חינם. כל יום בין 10:30 ל15:30.

"הנשמה לך" מופע משיריו של ר' שלמה קרליבך. יום חמישי כ"ו בכסלו בשעה 20:00 במתנ"ס עולמות ברחוב שלזינגר בפתח תקווה תתקיים הופעה במלאות 17 שנה לפטירתו של  הרב המרקד הרב שלמה קרליבך זצ"ל:  חיים דוד,חיזקי סופר, יהודה כץ, ושלמה כץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ההצגה בבת ים
| 06-12-2012 21:18
לא הגיוני ב בטבת זה יוצא בשבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
אין טלפונים לרכישת כרטיסים
יפית | 28-11-2017 17:10
אני מנסה לרכוש כרטיסים להצגה מוטי חלומותי , טובים השניים או שירים ונפלאות מתקשרת לתאטראות והם טוענים שהם לא מכירים את ההצגות האלה..... תאריכים וכתובות זה לא מספיק כדי לרכוש כרטיסים מסתבר... מה מספרי הטלפון של רכישת הכרטיסים לכל ההצגות האלה?