בלב יפו: מיצג אומנותי הקורא להרג מחבל - סרוגים

בלב יפו: מיצג אומנותי הקורא להרג מחבל

על כיכר השעון ביפו נתלה מיצג אומנותי- המציג את רוצחו של הרב איתמר בן גל עם חבל תלייה וכשידיו מגואלות בדם. המשטרה פתחה בחקירה. בן גביר: "נתבע אותם"

הלילה (בין רביעי לחמישי) נתלה על כיכר השעון ביפו מיצג אומנותי המציג את המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל הי"ד- עבד אל חאכים עאצי- כשהוא לבוש בבגדים תחתונים, ידיו מגואלות בדם וחבל תליה לצידו. מי שעומד מאחורי המעשה הם פעילים של תנועת 'עוצמה יהודית' שהגיעו במהלך הלילה עם סולמות, טיפסו על המגדל ותלו את המיצג בקריאה להחיל עונש מוות למחבלים.

המיצג נעשה בשיתוף עם סטודנטית ממכללת 'שנקר'.

ד"ר מיכאל בן ארי, יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' מסר כי "מדובר במיצג אומנות ובמהלכו אנשי 'עוצמה יהודית' שיתפו פעולה עם סטודנטית משנקר שעומדת מאחורי המיזם. כבוד האדם וזכויות האדם שייכות לבני אדם ולא לחלאת המין האנושי שלקח סכין ושחט אבא לארבעה ילדים קטנים והשאיר אחריו אלמנה צעירה".

בן ארי הוסיף כי "כבר הבוקר יש מי שדואג שמראים אותו בתחתונים, אנחנו דואגים שהוא לא קיבל כדור בראש. כדאי שנדע לתת כבוד לחייהם של תושבי ישראל ולא לרוצחים נאלחים מהסוג הזה".

בעקבות המיצג, לפני מספר דקות הודיעה המשטרה כי תפתח בחקירת האירוע. בתגובה להודעת המשטרה מסר עורך הדין איתמר בן גביר כי "משטרת ישראל מאבדת עשתונות והופכת להיות משטרת מחשבות. הודעת דובר המשטרה כי שוטרים הסירו התמונה שנתלתה על מגדל השעון ביפו ואף פתחו בחקירה מלמדת כי במשטרה סבורים שיש להם את הזכות לצנזר מיצגי אומנות ואף להפחיד אזרחים טובים בחקירות". בן גביר הוסיף כי "אם יוזמן מאן דהו לחקירה נדאג לתבוע המשטרה על עשרות אלפי שקלים. משטרת ישראל לא אמונה על מחשבות האזרחים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
את המיצג של ראש הממשלה
דבורה | 24-05-2018 8:46
הם לא רצו להוריד
2
מיצג ביפו
איב גולן | 24-05-2018 8:47
צודקים לחלוטין
3
בלי מחבלים לא תהיה עבודה לעוצמה יהודית
יפה יוסף | 24-05-2018 9:32
הקבה ברא את האדם ישר והוא מעדיף תחבולות ודרך עקומה . כל המוסלמים לגדה וכל היהודים למדינה. פתרון אחד להרבה מאוד בעיות בעזרת השם.
4
יישר כח
אביתר יעקב מיכלשוילי | 25-11-2018 14:28
רק עוצמה