צפו: הניף דגל ארה"ב בהר הבית- ונעצר - סרוגים

צפו: הניף דגל ארה"ב בהר הבית- ונעצר

צעיר יהודי שהניף היום (שלישי) דגל ארה"ב עם הכיתוב 'thank you tarmp' לכבוד העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, נעצר על ידי שוטרים בהר הבית והורחק מההר

author-image
צפו: הניף דגל ארה"ב בהר הבית- ונעצר
  הפעיל נעצר ברחבת ההר (קרדיט צילום : חוזרים להר)

צעיר יהודי שהניף היום (שלישי) דגל ארה"ב עם הכיתוב 'thank you tarmp' לכבוד העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, נעצר על ידי שוטרים בהר הבית והורחק מההר.

הסתיר את הדגל מתחת לחולצתו (קרדיט צילום: חוזרים להר)

במסגרת העלייה להר, סיפר הצעיר לנוכחים בקבוצה על מקרה דומה של המלך כורש, שהיה מלך פרס, שנתן ליהודים רשות לחזור לארצם ולבנות בה את בית המקדש השני, הצעיר אמר כי הוא מקווה שגם נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ, ימשיך בדרכו של המלך כורש ויסייע ליהודים לבנות את בית המקדש השלישי.

אולם במהלך דבריו נעצר כאמור הפעיל והדגל הוחרם, וככל הנראה הפעיל יורחק מההר עד שיערך לו שימוע בנושא.

מתנועת חוזרים להר נמסר בתגובה: ממליצים שממשלת ישראל תלמד מטראמפ לעשות ולא לדבר. עצוב שיומיים לאחר יום ירושלים ויום לאחר העברת השגרירות לירושלים משטרת ישראל ישראל בוחרת לעצור צעיר שהניף דגל ארה"ב בהר. רק אתמול הכריז בראש הממשלה כי "הר הבית בידינו" אך מיד לאחר מכן משטרת ישראל מוכיחה כי הוואקף הירדני שולט בהר ולא ממשלת ישראל. אנחנו מקווים שהממשלה תתעשת ותחיל את הריבונות היהודית על ההר עוד היום.אנחנו גם מזמינים את הנשיא לקיים את ההבטחה שלו מלפני הבחירות ולבקר בהר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כשאין מורא מקדש...
יצחק | 15-05-2018 22:56
חבל פשוט חבל. שום מצווה רק השתטות ובלבול ערכים ומושגים
2
מילא נעצר עם דגל . אבל גם ככה סתם לעלות
יפה יוסף | 15-05-2018 23:08
להר הבית לא נותנים בכבוד. נראה שהקבה נתן את הר הבית לישמעאלים כי אנחנו לא טלית שכולה תכלת.להתחבר לקבה ולהרגע.לעזוב כל עז דחוף.
3
פעם ראשונה שאני רואה
יהודה | 15-05-2018 23:08
לראשונה ראיתי איך זה נראה שם, לדעתי זה איסור, אבל ממש מזעזע לראות שוטרים עומדים עליהם כמו שזה קבוצת פושעים, והתגובה המיידית של השוטרים כאילו לא יודע מה קרה. חבורת טפשים וסכלים. אין הגדרה אחרת.
4
צעיר יהודי הניף דגל אמריקאי בהר הבית
אני.א.א חיפהאני יהודיה | 15-05-2018 23:35
טוב שנעצר.מחפשים מריבות בהר הבית.אני יהודיה.רואה שהמקום הקדוש של המוסלמים. הם מתפללים .מסגד שלהם מדוע אנחנו צריכים לטמא את עצמנו במקום של מוסלמים .רק בגלל שבנו את המסגד על אבן יקרה לנו נלך להיות טמאים בגלל שנתפלל שם. היהודים הקיצונים מאוד קיצונים בדעותיהם .אני לא מוכנה להתפלל שם לא שלי המקום הדתי.כמו שאני לא אשמח שהמוסלמים יתחילו להתפלל בכותל.יחלצו נעליים ויתפללו כפי שהם מתפללים יושבים ואו שוכבים על שטיחים..היהודים הגזימו בבקשה תפסיקו.
את גלותית
עצוב | 10-07-2018 0:13
לפי קו המחשבה שלך כולנו היינו צריכים להישאר ולמות בגלות
5
קריאה למשטרה לשמור על החוק
י | 16-05-2018 9:33
מותר להניף דגל בהר הבית