הותרו לפרסום שמות הבכירים שנעצרו - סרוגים

הותרו לפרסום שמות הבכירים שנעצרו

בית המשפט דן אחר הצהריים בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים שנעצרו הבוקר במסגרת פרשת שחיתות שנחשפה בעיר בית שמש. במקביל הותרו לפרסום שמות העצורים

הותרו לפרסום שמות הבכירים שנעצרו
  משה מונטג (צילום: יעקב לדרמן/ פלאש90)

פרשת השחיתות בבית שמש.

בית המשפט דן אחר הצהריים (ראשון) בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים שנעצרו הבוקר במסגרת חשד לפרשת שחיתות שנחשפה בעיר בית שמש.

מעצרו של יו"ר הועדה לתכנון ובניה- משה מונטג- הוארך בחמישה ימים, וזאת למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

לפי המשטרה, מונטג חשוד בקבלת שוחד שתמורתו קידם פרויקטים בעיר.

בדיון בהארכת מעצרו אמר השופט כי "יש חשש מובהק, מעבר לסביר, לשיבוש הליכי חקירה מצד החשוד המרכזי בפרשה".

על פי הדיווח באתר ynet, עצור נוסף הוא מהנדס העירייה, דניאל צרפתי, שגם מעצרו הוארך אף בחמישה ימים. החשד נגדו הוא שקיבל שוחד וטובות הונאה בתמורה לקידום האינטרסים האישיים שלהם בתחום הבנייה בבית שמש.

עוד עולה מהדיווח כי מעצרו של היזם לייבל וולדמן, עסקן בקהילת סאטמר ומי שעומד מאחורי הפרויקט של 'קרית יואל' בבית שמש, הוארך בחמישה ימים. על פי החשד, הוא נתן שוחד בכדי לקדם את ענייניו.

שם נוסף עליו דווח באתר ynet, הוא שמו של עו"ד שלמה אייזנשטיין, עורך דין בתחום הנדל"ן בבית שמש, שמעצרו הוארך אף הוא בחמישה ימים. על פי החשד, עו"ד אייזנשטיין תיווך ונתן שוחד לגורמים בוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר, בכדי לקדם פרויקטים שהוא קשור אליהם.

ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, אמר בעקבות המעצרים של בכירים בעירייה: "שמעתי בצער על המעצרים הלילה. מהיכרות עם חלק מהעצורים, אני בטוח בניקיון כפיהם. העירייה סומכת על רשויות החוק שיסיימו את החקירה בהקדם, בתקווה ובציפייה לחפותם של העצורים".

כזכור, לפנות בוקר פשטו כוחות משטרה על השכונות החרדיות בבית שמש ועצרו 10 בני אדם – שאחד מהם שוחרר בהמשך בהסכמה – בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים עובדי ציבור בכירים ברשות מקומית.

"החשודים, כל אחד על פי חלקו, קיבלו לכאורה במסגרת תפקידם טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק", נמסר מהמשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
במסגרת פרשת שחיתות שנחשפה בעיר בית שמש?????????
חרדי | 06-05-2018 17:41
אולי רצוי לדיק: חשד!
עדיף יהדות ביושר והגינות. מחרדיות.
ולא יריחון רגלי | 07-05-2018 0:04
ה