סיון רהב מאיר: הדרך הכי יעילה למנוע אסונות - סרוגים

סיון רהב מאיר: הדרך הכי יעילה למנוע אסונות

הגזמנו? אשת התקשורת סיון רהב מאיר מעלה את המסקנות שבאמת צריכים ללמוד מהאסון בערבה ומביטול מדורות ל"ג בעומר: "ציטטו פה הרבה את המילים 'ונשמרתם לנפשותיכם'. זה נכון, אבל צריך להוסיף להן את המילים 'ובחרת בחיים"

author-image
סיון רהב מאיר: הדרך הכי יעילה למנוע אסונות
  (צילום: מאור קינסבורסקי/פלאש90)

לרקע האסון בערבה וביטול מדורות ל"ג בעומר, אשת התקשורת סיון רהב מאיר פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט מיוחד המוקדש כולו למסקנות שאנחנו צריכים ללמוד מהאירועים האחרונים ואיך נוכל באמת למנוע אסונות בלי לפגוע בשגרת החיים?.

לבחור בחיים

"הגזמנו" פתחה סיון "הדרך הכי יעילה למנוע אסונות בטיולים היא לא לצאת בכלל לטיולים. הדרך הכי יעילה למנוע אסונות במדורות היא לא להדליק בכלל מדורות. הדרך הכי בטוחה לא לטעות אף פעם היא פשוט לא לעשות כלום, וגם להגיד תמיד שמישהו צריך להחליט עבורנו (משרד החינוך, משרד הביטחון, העירייה, חדר מצב, הכבאים, החזאים).

אבל הדרך היחידה לחיות, להתפתח, להעביר לילדים מסר בריא ולא מבוהל, ולא לגדל אותם בתוך צמר גפן – היא פשוט לקחת אחריות. המסקנה מהאסון בדרום אינה להפסיק לפעול, אלא להפעיל שכל ישר, לבדוק את המציאות בשטח, להתייעץ עם הגורמים המוסמכים ולקבל ביחד החלטות נבונות. ציטטו פה הרבה בימים האחרונים, ובצדק, את המילים "ונשמרתם לנפשותיכם". זה נכון, אבל צריך להוסיף להן את המילים "ובחרת בחיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שאין מה להגיד מותר לשתוק
נודניקית צדקנית | 06-05-2018 20:41
או לא לכתוב כלום
2
לחנך את הילדים להקשיב לאינטואיציה שלהם
הודיה הלוי | 07-05-2018 7:43
מאז האסון כולם מאשימים את ראש המכללה /המדריך/משרד החינוך/משרד הביטחון וכו... לא משנה כמה נאשים.... עד שלא ניקח אחריות בעצמנו על הילדים שלנו ימשיכו להיות בעיות.. הבנות האלה כתבו בוואטספ שלהן שהן הולכות למות אז למה הן לא הקשיבו לעצמן ופשוט לא יצאו! אנחנו ההורים צריכים לחנך את הילדים שלנו להקשיב לקול הפנימי שלהם... להיות שותפים פעילים בחייהם להקשיב להם ולייעץ להם וזה בסדר.... מותר לנו ואפילו חשוב מאד בתור הורים לכוון אותם ואם אנחנו מרגישים שהם בסכנה כל שהיא לעמוד על הרגליים האחוריות שלנו ולא לוותר... הרי מדובר בחיים של הילדים שלנו! אנחנו סומכים עליהם שהם הולכים בגיל צעיר לצבא נותנים להם עצמאות... אז בואו נחנך מגיל צעיר להגיון בריא... לקחת החלטות נכונות... והכי חשוב להקשיב לאני הפרטי שלהם..... כך באמת נגן על ילדינו
3
יפה!
תלי | 07-05-2018 14:05
יפה!!