מפתיע: אביב גפן מתגייס למען הדר גולדין

מפתיע: אביב גפן מתגייס למען הדר גולדין

אביב גפן הודיע היום (ג') כי יתרום את אחת מהופעותיו הקרובות למען החזרתו של הדר גולדין משבי חמאס, במסגרת הצטרפותו ל"מסדר הדר". גפן מסר: "זו החובה האנושית והישראלית שלנו"

author-image
מפתיע: המחווה של אביב גפן להדר גולדין
  (צילום אביב גפן: Tomer Neuberg/Flash90)

בצעד מפתיע הזמר והיוצר אביב גפן הודיע היום (ג') על הצטרפותו לפרויקט "מסדר הדר", הפועלת להשבת סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין ז"ל, שנחטף בשבי החמאס לפני למעלה משלוש וחצי שנים.

הבוקר גפן נפגש עם שמחה ולאה גולדין, הוריו של הדר ז"ל. איתם צילם סרטון בו קורא לימין והשמאל להתגייס יחד למען החזרתו של הדר.  "אני קורא לכל עם ישראל – גם בימין וגם בשמאל, מאמינים וחילונים – לעזור לנו לעמוד ההדסטארט שנקרא 'מסדר הדר' בו אנו עוזרים למשפחת גולדין היקרה להחזיר את הדר הביתה מעזה".

"זו החובה האנושית והישראלית שלנו"

בחודש שעבר הושק קמפיין מימון המונים להשבת סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין משבי החמאס, כמו גם החזרת האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד.

"זו החובה האנושית והישראלית שלנו", הוסיף גפן וסיפר על המחווה שבחר להעניק למען גיוס כספים לפרויקט להשבתו "אני הולך לתרום אחת מהופעותיי ל'מסדר הדר' ואני גם קורא לכם לעזור לנו. אנחנו צריכים לעמוד מאחורי המשפחות כמו משפחת גולדין: אנא תהיו איתנו".

לא משאירים חיילים מאחור

עד כה נאספו לפרויקט -167 אלף שקלים מתוך 400 אלף השקלים שהוצבו כיעד. הכספים שייאספו ל'מסדר הדר' ישמשו להפעלת אירועים, הפקת חומרי הסברה וניהול המערך – במטרה לגרום לממשלת ישראל להפעיל על החמאס לחץ לשחרור גופותיהם של גולדין ושאול ולהמשך בפעילות האינטנסיבית בזירה הבינלאומית.

"הערך לא משאירים חיילים מאחור וחוזרים מהקרב עם החיים, הפצועים והמתים – הוא ערך יסוד בערכי צה"ל", מציינים במשפחת גולדין. "נביא את הערך הזה חזרה למקומו הנכון, הן בציבור, הן בהנהגה. פעילות ציבורית תנכיח את הנושא בכל מקום ותציג בפני הפוליטיקאים את החובה לא לנטוש חיילים בקרב, ואם זה קורה, לא לחתום הסכם הפסקת לחימה עם האויב בשום אופן עד שהשבויים והנעדרים נמצאים בבית".

לתמיכה בפרויקט לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
למה מפתיע? מעשה אנושי בלי קשר לאידיאולוגיה
קובי | 01-05-2018 18:53
עצם האמירה מפתיע נותנת לקורא לחשוב שאביב גפן והיותו שמאלני לא צפוי לתמוך בהחזרת חיילים שבויים. למה? תקשורת,די להשניא
2
הפעם אני חייבת להודות - שאמנם לא האמנתי שאני אכתוב דבר
אוראור | 03-05-2018 10:16
כזה - אבל באמת כל הכבוד לאביב גפן - וכמובן שאני כותבת את זה בשיא הרצינות.
3
לא מפתיע ומקומם
חגית | 15-06-2018 7:14
אם הייתם מכירים את אביב באמת ולא שופטים אותו לפי מראה וחיצוניות הייתם יודעים שזה הכי מתאים לו לעשות כזה מעשה, בנוסף ההורים עצמם שפנו לאביב בעקבות הקשר המיוחד שיש למדפחת מתן גוטליב זל עם אביב