כבוד למגזר: המרצה שנבחרה כמובילה בישראל - סרוגים

כבוד למגזר: המרצה שנבחרה כמובילה בישראל

ד"ר רות ספז, מרצה בכירה בכימיה במכללה האקדמית עזריאלי בירושלים, נבחרה בשנה שעברה כאחת המרצות המובילות בישראל. השבוע היא זכתה בכבוד נוסף, כאשר הוזמנה על ידי התאחדות הסטודנטים הארצית להרצות על מחקריה

כבוד למגזר: המרצה שנבחרה כמובילה בישראל
  ד"ר רות ספז בהרצאתה בפני המרצים מעוררי ההשראה (צילום: רות ספז)

כבוד למגזר: ד"ר רות ספז, מרצה בכירה בכימיה במחלקה להנדסת חומרים מתקדמים של המכללה האקדמית עזריאלי להנדסה בירושלים, זכתה בכבוד משמעותי כאשר הוזמנה על ידי התאחדות הסטודנטים הארצית להרצות על מחקריה השונים בכנס הצעירים לשנת 2018 בפני קהל שהורכב ממרצים שזכו או היו מועמדים לתואר "מרצה מעורר השראה".

ספז דיברה בהרצאתה על החשיבות של מחקריה העוסקים בעולם החומרים הננו מטריים דיברה על מחקריה העוסקים בעולם החומרים הננו מטריים, כמו גם באופני הלמידה של סטודנטים במעבדות בכימיה. לטענתה, הממשק ומבני חומרים בסקלה הננומטרית משפיעים על חיינו במגוון תחומים ומובילים למספר תופעות, ביניהם בין תחומיות ויצירת שפה משותפת לצורך פתרון בעיות מורכבות.

ממחקרים רבים עולה שהממשק ומבנה החומרים בסקאלה הננומטרית משפיעים על חיינו במגוון תחומים, ואחראיים ליצירת תופעות מרתקות. בנוסף, הודגשה חשיבות הממשק המתקיים בפתרון בעיות מורכבות הדורשות הבנה בין תחומית ושפה משותפת.

בשנה שעברה ספז נבחרה כאחת המרצות המובילות בישראל, בזכות ההשראה שהיא מעניקה לסטודנטים שלה. "היא נערצת על כל תלמידיה, ללא יוצא מן הכלל. הגישה שלה להוראה, ההבנה המעמיקה שלה והיכולת שלה להעביר את החומר בצורה המובנת ביותר ובאופן המעניין ביותר הם רק חלק מהדברים המאפיינים אותה" אמרו הסטונטים עליה. "תמיד אפשר לפנות אליה, והיא גורמת לסטודנטים להרגיש נוח. היא קורנת, ענווה, אכפתית, ישרה ומקצועית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו