ליברמן במסר לטראמפ: "איראן היא המדינה מספר 1 שמערערת את היציבות"

ליברמן במסר לטראמפ: "איראן היא המדינה מספר 1 שמערערת את היציבות"

שר הביטחון ליברמן נפגש עם משלחת של חברי הקונגרס האמריקני והעביר דרכם מסר לנשיא ארה"ב לבטל את ההסכם האיראני, כשלדבריו: "איראן היא המדינה מספר 1 בערעור היציבות במזרח התיכון"

author-image
ליברמן: "איראן המדינה מספר 1 בערעור היציבות"
  (צילום: פלאש 90)

ליברמן במסר לטראמפ: "הארכת ההסכם עם איראן תהווה מתן לגיטימציה למשטר הדוגל בהשמדת ישראל, מממן טרור בכל העולם ומשקר בנוגע לתכנית הגרעין שלו", הגיב היום (שלישי) שר הביטחון, אביגדור ליברמן, סביב פרוייקט הגרעין האיראני, ובכך קרא לנשיא ארה"ב דונלד טרמאפ לבטל את ההסכם עם איראן, החלטה שצריך טרמאפ לקבל בשבועות הקרובים.

מול משלחת חברי קונגרס אמריקנים המבקרים בישראל, התייחס ליברמן להתפתחויות באזור ולאיום האיראני, שם אמר בתקיפות, כי "איראן היא המדינה מספר 1 שמערערת היציבות במזרח התיכון", לדבריו "איראן מסכנת את מדינות המפרץ ומשגרת טילים לעברן".

כפי שהיה שלשום, הדגים ליברמן, "אירן מערערת את היציבות של תימן בתמיכתה הצבאית בחותים", זאת חרף הכחשתה לפיהן טהראן סיפקה למורדים החות'ים בתימן את שבעת הטילים שנורו לעבר ריאד. עוד אמר ליברמן כי אירן "מנסה להפיל את המשטר בבחרין, עומדת מאחורי הדיקטטור רוצח ההמונים מדמשק, תומכת בארגון הטרור חיזבאללה ומחמשת אותו, פוגעת בריבונות לבנון וחותרת לערעור הבחירות בעיראק".

ליברמן הודה למשלחת האמריקנית הבכירה, בראשות הגב' ננסי פלוסי על תמיכתם הבלתי מתפשרת בישראל ועל תקציב הסיוע שאישר הקונגרס לתכנית הישראלית להגנה מטילים, בהיקף 705 מיליון דולר בשנת 2018, הגבוה אי פעם.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו