תיעוד: מרדף משטרתי אחר רוכב אופנוע ללא רישיון - סרוגים

תיעוד: מרדף משטרתי אחר רוכב אופנוע ללא רישיון

רוכב אופנוע נמלט היום משוטר שביקש ממנו לעצור. אולם זה לא נשמע להוראתו והמשיך לברוח תוך שהוא חוצה רמזורים אדומים ונוסע בניגוד לכיוון התנועה. לבסוף, נלכד הנהג ונשלח למעצר עד תום ההליכים

תיעוד: מרדף משטרתי אחר רוכב אופנוע ללא רישיון

בנסיעה פרועה ניסה היום (שלישי) רוכב אופנוע להימלט משוטר תנועה שביקש ממנו עצור בצד לצורך בדיקה לאחר שעורר את חשדו. אולם זה לא נשמע להוראתו והמשיך לברוח תוך שהוא חוצה רמזורים אדומים ונוסע בניגוד לכיוון התנועה בעיר חדרה. המרדף מצולם

(קרדיט: דוברות המשטרה)

שוטר תנועה זיהה בפעילות שגרתית קטנוע עם מספר לוחית זיהוי שאינה תואמת את מבנה ונפח הקטנוע. השוטר ביקש מרוכב הקטנוע לעצור בצד לצורך בדיקה אך זה לא נשמע להוראתו והחל להימלט ברחובות העיר חדרה כשהוא מבצע עבירות חמורות תוך סיכון אזרחים, כך נראה בתיעוד ממצלמת הקסדה של השוטר.

השוטר החל במרדף אחרי הרוכב כשהוא מסמן לו לעצור, אך הרוכב המשיך בנסיעה פרועה בניגוד לתנועה תוך סיכון חיי אדם וחציית צמתים באור אדום, במהלך כל הנסיעה אחרי הרוכב השוטר סימן לו מספר פעמים לעצור בצד הדרך אך זה המשיך בניסיון ההימלטות ואינו נשמע להוראות השוטר.

אלם, כעבור זמן מה כפי שניתן לראות בסרטון הרוכב הנמלט מנסה לבצע סיבוב פרסה, מחליק מהקטנוע ומתחיל בבריחה רגלית, השוטר הנחוש עצר את האופנוע והחל במרדף רגלי אחרי הרוכב שעצר לאחר מספר מטרים כשהבין שאינו יכול להימלט מהשוטר.

בבדיקה בשטח הוברר כי הרוכב בן 40 תושב אזור הצפון פסול לנהיגה ביודעין ע"י בימ"ש ולחובתו מאסר על תנאי, אינו הוציא רישיון נהיגה מעולם על קטנוע, רישיון הנהיגה שלו פקע משנת 1999 ומספר לוחית הזיהוי אינה תואמת לסוג הקטנוע.

הקטנוע הושבת ל-30 ימים והרוכב נעצר לחקירה ביחידת הבוחנים כשבסיומה הובא לביתה משפט שפסק כי הרוכב יישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו.

במשטרה מציינים כי מעורבותם של רוכבי הדו גלגלי בתאונות דרכים גבוהה ועל כן האכיפה מתבצעת באפס סובלנות, הערנות והנחישות של השוטר הובילו למעצרו של נהג עבריין שסיכן באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך ובכך מנע פגיעה בחיי אדם.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו