מנכ"ל רשת ב': קובי אוז יוכל להמשיך לשדר בתחנה - סרוגים

מנכ"ל רשת ב': קובי אוז יוכל להמשיך לשדר בתחנה

מנהל 'כאן רשת ב', עומר בן רובי, הודיע כי הזמר והיוצר, קובי אוז, יוכל להמשיך ולשדר את תכניתו השבועית בתחנה וזאת למרות שהודיע על החלטתו להצטרף למפלגתה החדשה של חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס

author-image
מנכ"ל רשת ב': קובי אוז יוכל להמשיך לשדר בתחנה
  (צילום: פלאש90)

מנהל 'כאן רשת ב', עומר בן רובי, הודיע כי הזמר והיוצר, קובי אוז, יוכל להמשיך ולשדר את תכניתו השבועית בתחנה וזאת למרות שאתמול (שישי) הודיע אוז על החלטתו להצטרף למפלגתה החדשה של חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס.

מתאגיד השידור הציבורי 'כאן,' נמסר כי "מנהל 'כאן' רשת ב', עומר בן-רובי, הודיע לקובי אוז כי יוכל להמשיך לשדר, אך לא יוכל לראיין את חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס". עוד נמסר כי החלטתו של בן רובי הגיעה לאחר שאוז הבהיר כי אין בכוונתו להתמודד במסגרת המפלגה וכי הוא רק מסייע ללוי- אבקסיס. נציין, כי אוז הוא אחד ממייסדי המפלגה.

"מהרגע שח"כ לוי אבקסיס, החליטה לרוץ עצמאית העמדתי עצמי לרשות המפלגה העתידית. כך שזה טבעי שאהיה ברשימת המייסדים", סיפר אוז.

לדבריו, "אורלי פרלמנטרית חרוצה ומנוסה, מחוברת למכאובי העם ולא לאלפיון המפונק. צנועה, נקיית כפיים, לא נמצא אותה בכל מיני קומבינות שמדיפות ריח של הון שלטון, אני מאמין שהיא צריכה להיות חלק משמעותי מההנהגה הנכונה לעם ישראל ולא ירחק היום שנגשים חלום ונראה אותה ראש ממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אורלי לוי אחת מחברות הכנסת הראויות
פנינה | 15-12-2018 10:47
חרוצה רצינית וישרה. כאלה חברי כנסת צריך במחוזותינו בכל זאת בתו של דוד לוי שגם היה כזה כחבר כנסת. מאחלת לה שתהיה ראש ממשלה