ההקלטות חשפו את היועץ: "אם צריך משהו תגיד" - סרוגים

ההקלטות חשפו את היועץ: "אם צריך משהו תגיד"

בהקלטות דרמטיות שנחשפו הערב בערוץ עשר, נשמע ניר חפץ משוחח עם איש עסקים על קשריו הטובים עם שאול אלוביץ' בעלי בזק ווואלה. ואומר לו: "אני לאלוביץ' כל דבר, אם צריך משהו תגיד"

author-image
ההקלטות חשפו את היועץ: "אם צריך משהו תגיד"
  ניר חפץ (צילום: Flash90)

תיק 4000 הולך ומסתעף: בהקלטות דרמטיות שנחשפו הערב (ראשון) בערוץ עשר, נשמע ניר חפץ איש התקשורת המקורב ביותר לראש הממשלה, משוחח עם איש עסקים על קשריו הטובים עם שאול אלוביץ' בעל השליטה לשעבר ב'בזק' ובאתר 'וואלה', וחשוד משמעותי בפרשה האחרונה.

בשיחה שהתקיימה לפני כשנה וחצי, אמר בין היתר חפץ לאיש העסקים: "אני לאלוביץ' כל דבר, אם צריך משהו תגיד. זו קרבה הכי גדולה שיש". לאחר מכן פירט את החברות שבהן שלט אלוביץ' בשעתו: "פלאפון", "בזק", "יס", "בזק בינלאומי".

בהמשך סיפר חפץ, שגם שימש כדובר משפחת נתניהו וראש מערך ההסברה הלאומי, על עסקה להקמת ערוץ טלוויזיה חדש.

עוד סיפר חפץ: "אני נפגשתי בלונדון לפני ארבעה שבועות עם שני אנשי תקשורת הבכירים בעולם. הם חיבקו אותי ונתנו לי אור ירוק. הם בטחו בי. הם יותר חזקים מראשי מדינות. איך אצלי דבר מגיע לעיתון?!", נשמע תומה בהקלטה ששופכת אור על היחסים הקרובים בין השניים שהובילו לכאורה להסתבכות הפלילית.

אולם, המהלך סוכל על ידי תחקיר בעיתון "TheMarker", כך נטען בנוסך בהקלטה על ידי חפץ, ובעקבותיה שני אנשי התקשורת המדוברים סרבו למהלך.

 

מוקדם יותר היום, האריך בית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים את מעצרו של בכיר מאוד בחברת בזק ושל שני קרובי משפחתו. השלושה חשודים במתן שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובעבירות מתחום ניירות הערך. במקביל הוארך מעצרם גם של בכירה ובכיר בחברת התקשורת בשלושה ימים.

בנוסף מעצרם של המקורבים לנתניהו הוארך עד יום חמישי הקרוב, בהם יועץ התקשורת הבכיר ומנכ"ל משרד ממשלתי. שניהם חשודים בלקיחת שוחד, בשיבוש הליכי משפט, בקבלת דבר במרמה ובמרמה והפרת אמונים הוארך גם כן בחמישה ימים.

בתוך כך, מנכ"ל אתר וואלה החל משנת 2006, אילן ישועה מסר היום עדות במשטרה. ככל הנראה,כפי שפורסם ב-TheMarker, ישועה היה זה שהוביל את הטיית הסיקור לטובת משפחת נתניהו באתר וואלה.

בנוסף, מסר עדות עורך האתר לשעבר, ינון מגל, ששימש בתפקידו ב-2013 ו-2014 בתקופה שבה נחקר החשד ליחסים פסולים בין בעלי בזק שאול אלוביץ' לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. בשבוע שעבר התראיין מגל לגלי צה"ל ואמר: "היו לחצים לסקר באופן אוהד את נתניהו. אם אקרא למסור עדות במשטרה, אגיד מה היה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו