כרמי צור: מאבטח נפצע קל בפיגוע דקירה - סרוגים

כרמי צור: מאבטח נפצע קל בפיגוע דקירה

מחבל תקף הבוקר מאבטח בשער היישוב כרמי צור שבגוש עציון ופצע אותו באורח קל. מאבטח נוסף במקום ירה במחבל וחיסל אותו. המאבטח פונה לבית החולים

author-image
כרמי צור: מאבטח נפצע קל בפיגוע דקירה
  הסכין ששימשה את המחבל (צילום: דובר צה"ל)

פיגוע דקירה הבוקר (רביעי) בשער הישוב כרמי צור שבגוש עציון. מחבל הגיע לשער היישוב עם רכבו, נכנס רגלית לביתן השמירה בו ישבו שני מאבטחי, הוא דוקר אחד מהם, כשהשני פותח לעבר המחבל בירי והורג אותו. המאבטח שנפגע פונה באורח קל להדסה עין כרם.

רכב המחבל עמו הגיע לש.ג (צילום: בטחון כרמי צור)

המחבל הגיע לשער היישוב כרמי צור שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון" ודקר את איש האבטחה במקום; חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ובסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לפצוע, גבר כבן 34.

פאראמדיקית מד"א דבורה אביעד סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לשער הכניסה ליישוב גבר כבן 34 בהכרה מלאה, הוא התהלך כשידו פצועה מדקירה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים

מבית חולים הדסה עין כרם נמסר: אל יחידת הטראומה פונה פצוע בן 36 מאירוע הדקירה בכרמי צור. נפגע בידו, מצבו קל ובהכרה מלאה. עובר כעת בדיקות הדמיה.

(צילום: ביטחון כרמי צור)

כזכור, שלשום נרצח הרב איתמר בן גל ז"ל בפיגוע דקירה בצומת אריאל בשומרון. מחבל שירד ממונית נוסעת חצה את הכביש, קפץ על הרב בן גל ודקר אותו. קצין צה"ל פגע במחבל עם רכבו אך הוא הצליח להימלט. כוחות צה"ל עורכים סריקות כדי לאתרו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל כלב בא יומו: אני מכיר אותו (אהרן גולדברג) ...
כל כלב בא יומו: אני מכיר אותו | 07-02-2018 11:01
כל כלב בא יומו: אני מכיר אותו (אהרן גולדברג) והוא לא הציל שום משפחה רק עשה להם צרות צרורות... עכשיו אהרון גולדברג מבית שמש הנרכב בכלא בוכה כמו תינוק בן יומו. תגיד לי אהרון גולדברג כמה אלפים בכו/ים בגללך? כמה הורים לא רואים את ילדיהם בגללך? מדובר פה בעסקן רשע עמליקי נואף ממש??? הכל אצלו עלה הרבה הרבה הרבה כסף, ועכשיו לרחם על רוצח אדם רע מעללים??? האם צריך לרחם על הילדים שיש להם אבא כזה??? יש לו הרבה זמן בכלא שילמד שם אנגלית ואז לא יצעקו עליו, המסכן הזה כמה בעלים הוא בעצמו הושיב בכלא????? צריך ללמוד שיש דין ויש דיין, שלא יזכיר את הסבים שלו שמתביישים איתו. כאבא למשפחה גדולה של ילדים {22}, ואתה אהרן גולדברג ימ"ח וזכרו [מבית שמש] שמתה ידך לפירוק הבית שלי, איני מרחם עליך כלל וכלל, ולא על ילדיך, מקוה שזה כואב לך!!!!!!! אבל גם מאוד כואב לנו מה שגרמתה לרבים בישראל. אין לי אלא לבכות על מה שגרמת לי ולבני ביתי. אבא מרחם על ילדיו הקדוש ברוך הוא מרחם על ברואיו מי שמתאכזר לבניו של הקדוש ברוך הוא (כמו שאהרן גולדברג עשה) הקב"ה נפרע מאיתו. ממש חבל חבל שנתת ידך בארס הרבה בתים, חבל שקראת בין ילדים לאביהם שבארץ ובזאת גרמת לקרע בין הילדים לאביהם שבשמים, נהרות של דמעות של אלפי נשים צדקניות וילדים רכים שלא חטאו הבאת על פניהם כל אלו שידם במעל בפירוק בית של שמו יתברך לא נתכפר להם העוון והסבל.