'כולם אשמים ולא חשוב איזו כיפה יש להם על הראש' - סרוגים

'כולם אשמים ולא חשוב איזו כיפה יש להם על הראש'

ד"ר לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס, שיגרה מכתב חריף לראש הממשלה ולשריו: "אני לא שלחתי את הדר לעזה. ביבי, בנט, ליברמן ובוגי שלחו אותו"

'כולם אשמים ולא חשוב איזו כיפה יש להם על הראש'
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

ד"ר לאה גולדין, אימו של החייל הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס, שלחה הבוקר (שישי) מכתב פתוח לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולכלל שרי הממשלה וחברי הכנסת.

נציין, כי היום, ה-2 בפברואר, מלאו 3.5 שנים להכרזת מערכת הביטחון כי סגן הדר גולדין הוא חלל צה"ל שנחטף במנהרה ברפיח והוא שבוי בידי ארגון הטרור חמאס בעזה.

במכתב מתייחסת גולדין בכאב לכינוס המדינות התורמות שהתקיים השבוע בבריסל: "שר החוץ וראש הממשלה נתניהו, לא רצה שנגיע לבריסל לפגישה של המדינות התורמות. הדרישה שלנו להפעיל לחץ על החמאס, להעמיד תנאים הומניטריים מול תנאים הומניטריים , הבקשה שלנו להחזיר את הבן שלנו, מקלקלת לו את המסיבה".

גולדין ציינה כי "ביקשנו להגיע אל הכינוס כדי להתריע שלא יתכן לתת סיוע הומניטרי לגורם שבעצמו מפר את החוק ההומניטרי הבינלאומי. מיליארד דולר לשיקום עזה נמצאים כעת על השולחן. מדברים על ערכי צה"ל במונחים של ביזנס. במקום בו מונחים עסקיים מחליפים שפה מוסרית – יעשו גם העבירות והפשעים החמורים ביותר".

"הרשות הפלסטינית אחראית להחזקת הדר ואורון ומפרה את החוק ההומניטרי הבינלאומי. הוכחנו זאת לפני חודש במפגש במועצת הביטחון של האו"ם. היה שם קונצנזוס מקיר לקיר שהרשות הפלסטינית אחראית משפטית על הדר ואורון והיא מפרה את החוק ההומניטרי הבינלאומי בכל רגע שהיא לא משיבה אותם הביתה. כן, זו אותה רשות פלסטינית שמעבירה את הכספים הבינלאומיים לעזה".

"כל מי ששותק על עוולה הוא שותף לעוולה, ולא חשוב איזה גודל כיפה יש לו על הראש או כיסוי ראש אחר. אני לא שלחתי את הדר לעזה. ביבי, בנט, ליברמן ובוגי וכל הממשלה שלחו את הדר ועוד הרבה חיילים להציל את מדינת ישראל מירי הטילים וממנהרות הטרור. למה אני והמשפחה שלי צריכים להילחם במדינה כדי להשיב את הדר משדה הקרב? כולם שותקים וכולם שותפים לעוולה של הפקרת החיילים, בלי קשר למפלגה, גזע, מין ודת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כולם צודקים
יאיר | 02-02-2018 11:28
אין דבר יותר מוצדק מטענות הגב' גולדין. זו חובתה לטעון ולצעוק! אבל. וכאן יש אבל גדול מאוד. גם למדינת ישראל מתור לעשות שיקולים שלה שיותר גדולים מהאסון של חלל צהל. המדינה קיבלה אחריות והחליטה להכיר בהדר כחלל ולא כשבוי חי. זו החלטה חשובה כדי לשמור על חיילים אחרים וגם כדי לא להכנס למומ עם חמאס. לחלטה זו יש השפעות נוספות כמו זו בדבוס
2
נתת את הבן לצבא
רננה | 03-02-2018 18:59
זה התוצאה של גיוס חובה החוק אומר עד גיל 18 יש אבא ואמא ואחים ואחיות מגיל 18 יש לילדים אבא חדש וקוראים לו צהל שהוא נתון למרות הממשלה ולו יש היתרסים אחרים אם ההורים רוצים את בנם שלא ישלחו אותם לצבא
3
האם בוגי עומד מאחוריה
יהודי | 05-07-2018 10:22
אלי כהן עדיין לא הוחזר אחרי שני הסכמים עם סוריה . ויש עדיין עוד חללים שלא חזרו . הכאב של ההורים הוא נורא אבל זה לא סיבה לוותר על דברים הנוגעים לחיי אדם בשביל גופות.