"אבא שלי טינופת? דם הנרצחים על ידייך" - סרוגים

"אבא שלי טינופת? דם הנרצחים על ידייך"

הרב עמיחי אליהו, בנו של הרב שמואל אליהו, מגיב לדבריה של יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון שכינתה את אביו 'טינופת שוביניסטית': "כיצד אתם מצליחים להירדם בלי לשמוע את הקולות של אותם ילדים שהבאתם עליהם את מותם"

"אבא שלי טינופת? דם הנרצחים על ידייך"
  (צילום: מנדי הכטמן/ פלאש90)

הרב עמיחי אליהו, יו"ר ארגון 'רבני קהילות', ובנו של הרב שמואל אליהו, מגיב לדבריה של יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון שכינתה את אביו "טינופת שוביניסטית".

"טינופת?", כתב לה אליהו, "אני חושב שמי שצריך לרחוץ את הטינופת מהידיים זו את ושכמותך. את שידייך מלאות בדם הנרצחים שהבאתם עלינו בהסכמי אוסלו".

"שנים אני שואל את עצמי כיצד אנשים כמוך הולכים לישון. כיצד אתם מצליחים להירדם בלי לשמוע את הקולות של אותם ילדים שהבאתם עליהם את מותם. אחרי שבאופן שיטתי הכנסתם רוצחים מטוניס למדינת ישראל, נתתם להם נשק בידיים. סגרתם את הפה לאנשים שצעקו נגד, פגעתם בזכות הבסיסית של אנשים לדבר לבכות ולהשמיע את קולם. אחרי שאטמתם את לבכם לשמוע את הבכי של משפחות הנרצחים. הנרצחים שאת ושכמותך אשמים במותם".


"אני לא חושב שאת טינופת", הוסיף אליהו. "הצביעות שלך היא הטינופת. את שפועלת כל ימייך להחליש את צה"ל, שרדפת חיילים שנותנים את עצמם ונשמתם למען העם הזה. העם שאת מנסה לפורר ולרסק. שנתת את ידייך לקנות את הסכמי אוסלו במכונית לחבר כנסת מושחת. אחרי שתרחצי בניקיון כפייך תוכלי להבין שהרבנים, הרבניות והמחנכים – מעודדים את הבנות לתרום לעם ישראל בבתי חולים, ביחידות סייבר, בבתי ספר בפריפריה ובבתי חולים ועוד".

"נכון, קשה להם שאת דוחפת בנות לטנק יחד עם בנים. קשה שאת ביד אחת מתעלמת מהמשיכה המינית ובשנייה את צווחת על פגיעות מיניות, קשה שאת דואגת לטשטש את ההבדלים הפיזיולוגים, קשה שמ"פ מקבל מכות ממחבלת ולא עושה דבר, קשה שחיילים בורחים בפיגוע דריסה בארמון הנציב. קשה. ולכן הרבנים מעבירים ביקורת ביד שמאל אבל ביד החזקה ממשיכים לעודד את הנוער להתגייס ולתרום למדינת ישראל כל אחד בדרך שמתאימה לו".

"למרבה הצער", כתב אליהו בסוף דבריו, "חלוקת העבודה היא כזו: את תמשיכי לעודד את 'שוברים שתיקה', 'בצלם' ו'חמאס', ואנחנו נמשיך לחנך את הילדים שלנו לתרום למדינה, גם לאנשים כמותך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד
ורד | 01-02-2018 9:02
מילים כדורבנות.חזק ואמץ
2
תגובה מצויינת
דבי זוהר | 01-02-2018 9:19
3
ישר ולעניין
אהרן גרנות | 01-02-2018 9:27
ברא כרע דאבאיה אומר דבריו בגאון
4
בן יכבד אב.
יהודי. | 01-02-2018 9:34
יישר כח. תגובה ראויה לגברת שאינה ראויה.
5
ככה מחזרים תשובה אמיתית
אלי | 01-02-2018 10:09
נראה לי שהגיע לטונים לא ראוים...
עז | 01-02-2018 10:50
ועל הרבנים לחשוב מראש מה אין רוח הבריות נוחה הימנו שאז ידוע שאין רוח המקום נוחה הימנו...
6
ישיר ולא מתנצל
יוסי | 01-02-2018 12:08
סוף סוף תגובה ישירה ולא מתנצלת.. רק חבל שלא נכללה ההתנתקות..
7
אשרי האבא שיצא לו בן כזה
דניאל | 01-02-2018 12:59