אוהד ליפניק: "אלוהים, איך לקחת לי שני ילדים"

אוהד ליפניק: "אלוהים, איך לקחת לי שני ילדים"

אוהד ליפניק, שנפצע בתאונה בשומרון, הגיע באלונקה להלוויית ילדיו - אורי בת ה-12 ורואי בן ה-8 - וספד לשניים שנהרגו בהתנגשות עם רכב פלסטיני: "בתי ובני. אני נפרד בשם אמא ובשם אחיה"

author-image
"אלוהים, איך לקחת לי שני ילדים"
  (צילום: עמית שאבי/ ynet)

אוהד ליפניק, שנפצע בתאונה סמוך ליישוב שבי שומרון בה נהרגו שני ילדיו, אורי ורואי, הגיע אמש (רביעי) להלווית ילדיו על אלונקה.

ליפניק ספד לבתו אורי: "אורי נולדה קצת אחרי מלחמת לבנון השנייה. היית העוזרת הבכירה שלנו בבית ותמיד התנדבת לשטוף את הבית לפני שבת, תמיד עם חיוך שהאיר לכל השבת. קראנו לך כך בגלל הפסוק, 'קומי אורי כי בא אורך וכבוד ה' עליך זרח'".

בספדו לבנו, רואי, אמר: "רואי אהרון, כמה נחת הבאת לנו. תחסר לנו בשולחן שבת. תמיד ידעת את כל התשובות. אורי ורואי, בתי ובני. אני נפרד בשם אמא ובשם אחיה שבבית החולים. אלוהים, אני לא מבין איזו שרשרת אסונות. אני לא מבין איך לקחת שני ילדים".

(צילום: עמית שאבי/ ynet)

ראשון לספוד לילדים היה רבה של העיר צפת, הרב שמואל אליהו:  "אין מה לומר, מה אפשר לומר. הילדים האלו שוכבים כאן והכול בגלל נהיגה פרועה מאנשים שאין להם כבוד לחיים, כבוד לחיוך, כבוד לשמחה, כבוד לילדים. מאנשים שבזים לחיים. איזה כאב. אי אפשר לנחם. באנו כל הקהל הגדול לומר לך אמא שלא התעוררה שהקב"ה ישלח לך רפואה שלמה".

הרב אליקים לבנון, רב המועצה האזורית שומרון: "אנחנו פונים בתפילה ובברכה לחזק אותך אבא יקר, שתעמוד על רגליך ושהרופאים יצליחו במשלח ידם להחזיק ולתמוך במשפחה. כעובד מדינה אסור לי לדבר סרה אבל צריך לומר – מעל 50 שנה של נהיגה פרועה היא של ציבור מסוים. רסנו את הציבור הזה. נוחו בשלום, ילדים מתוקים".

(צילום: עמית שאבי/ ynet)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו