48 שעות לפני מכבי: אולימפיאקוס חזרה לנצח - סרוגים

48 שעות לפני מכבי: אולימפיאקוס חזרה לנצח

סבב המשחקים האירופאי: ניצחון על הבאזר של ז'לגיריס קובנה ביובנטוס, אולימפיאקוס התאוששה מההפסד המביש לבסקוניה ולא ריחמה על לאריסה, וריאל מדריד עם ניצחון הביתי פואנלברדה עלתה למאזן 1-15 נדיר מאד בליגה קשה כמו הליגה הספרדית

author-image
48 שעות לפני מכבי: אולימפיאקוס חזרה לנצח
  משחק גדול לבריאן רוברטס. צילום מסך

משחקי אתמול ביבשת:

עוד סבב תוצאות קצר מאתמול (ראשון), היו כמה דברים גדולים כמו הניצחון על הבאזר של ז'לגיריס קובנה ביובנטוס, שהשאיר אותה במקום הראשון בטבלה. סל של אקסל טופאנה קבע 79-81 לז'לגיריס אחרי משחק מותח ומורט עצבים. מילאקניס קלע 13, טופאנה 12. לרון דאנדי קלע 21 ליובנטוס. תקציר:

48 שעות לפני שהיא מארחת את מכבי ת"א, התאוששה אולימפיאקוס מההפסד המביש לבסקוניה ולא ריחמה על לאריסה עם 69-100. משחק גדול לבריאן רוברטס עם 17 נק', 8 אס' ו-6 ריב'. פפאפטרו הוסיף 13, שטרלניקס 12. תקציר:

פנאתינייקוס עשתה מה שאולימפיאקוס לא הצליחה לעשות וזה לנצח בחוץ את א.א.ק אתונה, זה אפילו הלך לה בקלות עם 74-94 אבל היה זה ניצחון עם דאגה אחרי פציעה של מאט לוג'סקי שהורידה אותו לחדר ההלבשה משם לא חזר וכנראה מדובר בפציעה רצינית, דווקא לשחקן שלא מפסיק להיפצע. 19 נק' לקלאתיס, 13 לסינגלטון, 13 לגיסט.

בטורקיה מפגש בין שתי המאכזבות הגדולות עם המאמנים החדשים הסתיים בניצחון ביתי של אנדולו אפס על גלטאסראי 68-76, וזהו הניצחון השלישי ברציפות של אפס בליגה מאז הגיע עתמאן. מחמוטי עם הפסד במשחק הבכורה שלו. גלא עוד רצה 0-13 כדי לפתוח מחדש את המשחק ברבע האחרון אבל הכוחות נגמרו שם. דנסטון עם 18 נק', מוטום עם 14. סאמרס קלע 17 לגלא.

דרושפקה לא ממש התקשתה במשחק החוץ בגאזיינטפ וניצחה 65-98 עם 24 נקודות של סטנטון קיד.

בליגה האדריאטית המשחק שהבטיח הרבה קיים קצת, הכוכב האדום לא באמת הזיעה מול צדביטה זאגרב וניצחה 63-82 עם 27 נקודות של ג'יימס פלדין שהיה אחראי למחצית ראשונה מפלצתית של הכוכב שנגמר עם 29-54. רוצ'סטי הוסיף דאבל דאבל של 15 נק' ו-10 אס'. תקציר:

הליגה הספרדית:

בספרד נשאר עוד מחזור אחד לפני סיום הסיבוב הראשון, 4 קבוצות מתמודדות על 3 כרטיסים לקופה דל ריי כשמורסיה נמצאת במצב הכי בעייתי עם מאזן 8-8 ומקום תשיעי. ריאל, ברצלונה, ולנסיה, פואנלברדה וגראן קנריה הם הבטיחו את המקום. בסקוניה, טנריפה, מורסיה ומלאגה נאבקות על 3 מקומות.

אתמול נערכו בספרד שבעה משחקים, ובמשחק המרכזי מלאגה ניצחה בחוץ את ברצלונה ועירערה שוב את הבטחון של הקטאלנים שהיו כבר על המסלול הנכון וסופגים עכשיו הפסד שני ברציפות אחרי ההפסד באואקה.

מלאגה כבר הוליכה ב-20 הפרש עם מחצית ראשונה אדירה, במיוחד בהגנה, אבל ברצלונה חזרה עד הפסד 73-76 בסיום. אם היה לה טיפה יותר זמן יש מצב שהיא גם היתה מבצעת את המהפך. קרלוס סוארז קלע 14, שרמדיני וברוקס הוסיפו 11 כ"א. אוריולה עם 17 נק' בלט בברצלונה וסוף סוף משחק טוב לפיל פרסי שהחזיר את ברצלונה מהקבר עם רבע אחרון נהדר שלו, הוא קלע סה"כ 13 נק' אבל פיספס את השלשה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה.

בעקבות ההפסד ירדה ברצלונה למאזן 5-11 אך היא עדיין מחזיקה במקום השני ביחד עם ולנסיה ופואנלברדה, שלא ניצלה את ההפסד של בארסה כדי לטפס מעליה.

מי שלא תרד מהמקום הראשון בקרוב, ואולי בכלל, היא ריאל מדריד שעם הניצחון הביתי 72-100 על אותה פואנלברדה עלתה למאזן 1-15 נדיר מאד בליגה קשה כמו הליגה הספרדית. הקלות שהיא ניצחה קבוצת צמרת מעידה על הפער בינה לבין הליגה הזו כרגע.

טבארס קלע 15, רודי עם משחק שני טוב בשלושה ימים הוסיף 14, גם דונצ'יץ' קלע 14, רייס וטומפקינס הוסיפו 13 כ"א. מרקו פופוביץ' בלט עם 18 אצל המפסידים שהיו בעניינים קצת במחצית הראשונה אבל התפרקו לגמרי בשניה. בוידאו קמפאצו מתעלל במה שיש מולו.

Dos diabluras de Campazzo

Más diabluras de Facu Campazzo: baila a Sekulic y asiste con magia a Thompkins.

פורסם על ידי ‏‎ACB – Asociación Clubes Baloncesto‎‏ ב- יום ראשון, 14 בינואר 2018

ערב מרגש היה בטנריפה שם הקבוצה המקומית של קאציקאריס ניצחה את בסקוניה 74-86 באחד המשחקים הטובים שלה השנה. דווקא אחרי הניצחון המטורף על אולימפיאקוס כנראה שירידת המתח היתה גדולה מדי עבור הבסקים שרדפו כל המשחק אחרי טנריפה ולא השיגו. הם כבר במאזן 7-9, רק במקום השביעי ואפילו המקום בקופה דל ריי בסכנה.

אברומאייטיס קלע 17 נק' למנצחים, פוניטקה עם 16. אצל בסקוניה משחק נהדר לשנגליה עם 25 נקודות אבל חוץ ממנו השאר לא הופיעו. למה מרגש שאלתם? בסיום המשחק הקדישו שחקני טנריפה (ניצחון שלישי רצוף) את הניצחון לשחקן הקבוצה והקפטן שלה ניקולאס ריקוטי שקרע את הרצועה הצולבת במשחק ליגת האלופות לפני שבוע מול גאזיינטפ וגמר את העונה.

משחקים נוספים אתמול: בילבאו 99 – בדאלונה 74, בורגוס 92 – בטיס 88 (משחק שיא לדיון תומפסון עם 25 נקודות), מורסיה 84 – גראן קנריה 78 (16 נקודות לגל מקל, הוביל את קבוצתו), אסטודיאנטס 81 – אנדורה 72 (10 ללנדסברג).

עקב ההכרעות לקראת הקופה דל ריי, המחזור האחרון בסיבוב הראשון בספרד (המחזור ה-17) יערך מסורתית כשכל המשחקים באותו יום ובאותה שעה (ראשון הבא, 19:30 שעון ישראל).

רשימת המשחקים הקריטיים:בסקוניה – בטיסטנריפה – אסטודיאנטסמלאגה – גראן קנריהבדאלונה – מורסיה משחקים שלא ישפיעו על העליה אלא רק על המיקום בתוך השמיניה (אם בכלל): ולנסיה – פואנלברדה, אנדורה – ברצלונה. משחקים בלי השפעה בכלל על השמיניה: גיפוזקואה – ריאל מדרידבילבאו – אוברדוירו, סראגוסה – בורגוס.

הליגה האיטלקית:

הסיבוב הראשון של הליגה האיטלקית הסתיים אתמול במשחק בין מילאנו לונציה שהיה אחד המשחקים הטובים ביותר שהיו בליגה האיטלקית השנה, קרב קליעות נדיר כשמילאנו נשענת על מופע שלשות יוצא מהכלל של אנדרו גאודלוק, בעיקר ברבע הרביעי כדי להשאר במשחק.

גם אחרי השלשה הזו של מרקיז היינס שנדמה היה שגמרה את הסיפור, גאודלוק הגיב בשתי שלשות ענק כדי לייצר את הדרמה אבל דווקא במהלך הלפני אחרון הפלואטר שלו הלך החוצה. בפיגור 2 עם כמה שניות לסיום גאודלוק ניסה לנצח את המשחק עם שלשה שהלכה החוצה. 80-84 בחוץ לונציה בסיום, מה שמעמיק מאד את המשבר במילאנו.

היינס היה האיש של ונציה עם 20 נקודות באחוזים מעולים, מיטשל וואט הוסיף 16. גאודלוק צלף 28 נקודות אבל השאר פשוט לא הגיעו – קוזמינסקאס רק עם 2 נקודות ב-12 דקות רעות, ג'רלס לא שיחק ות'יאודור הוסיף 10. גודאייטיס קלע 17 ולקח 10 ריב'.

VENEZIA

הסיבוב הראשון של הליגה האיטלקית הסתיים אתמול במשחק בין מילאנו לונציה שהיה אחד המשחקים הטובים ביותר שהיו בליגה האיטלקית השנה, קרב קליעות נדיר כשמילאנו נשענת על מופע שלשות יוצא מהכלל של אנדרו גאודלוק, בעיקר ברבע הרביעי כדי להשאר במשחק. גם אחרי השלשה הזו של מרקיז היינס שנדמה היה שגמרה את הסיפור, גאודלוק הגיב בשתי שלשות ענק כדי לייצר את הדרמה אבל דווקא במהלך הלפני אחרון הפלואטר שלו הלך החוצה. בפיגור 2 עם כמה שניות לסיום גאודלוק ניסה לנצח את המשחק עם שלשה שהלכה החוצה. 80-84 בחוץ לונציה בסיום, מה שמעמיק מאד את המשבר במילאנו.היינס היה האיש של ונציה עם 20 נקודות באחוזים מעולים, מיטשל וואט הוסיף 16. גאודלוק צלף 28 נקודות אבל השאר פשוט לא הגיעו – קוזמינסקאס רק עם 2 נקודות ב-12 דקות רעות, ג'רלס לא שיחק ות'יאודור הוסיף 10. גודאייטיס קלע 17 ולקח 10 ריב'.תקציר המשחק: https://www.legabasketv.it/lb_video/ea7-emporio-armani-milano-umana-venezia-5/בעקבות הניצחון הזה של ונציה טבלת הליגה האיטלקית בסיום הראשון נראית פתוחה מתמיד. אבלינו תפסה את המקום הראשון עם מאזן 3-12 ואחרי 3 קבוצות עם 4-11 – מילאנו, ונציה וברשיה. את השמיניה הראשונה שנקבעה אתמול שתתמודד בקופה דה איטליה בחודש הבא, משלימות טורינו, קאנטו, בולוניה וקרמונה. העובדה שטרנטו נשארה בחוץ היא הפתעה ענקית, גם זה שסאסרי לא בפנים מעלה כמה שאלות.תוצאות משחקים נוספים שהיו אתמול באיטליה עם התקצירים:קאפו ד'אורלנדו 85 – קרמונה 95https://www.legabasketv.it/lb_video/betaland-capo-dorlando-vanoli-cremona-4/וארזה 89 – טורינו 92https://www.legabasketv.it/lb_video/openjobmetis-varese-fiat-torino-2/ברשיה 76 – פיסטויה 72https://www.legabasketv.it/lb_video/germani-basket-brescia-the-flexx-pistoia/ברינדיסי 86 – קאנטו 88https://www.legabasketv.it/lb_video/happy-casa-brindisi-red-october-cantu/

פורסם על ידי ‏יורופיד – כדורסל אירופי‏ ב- יום ראשון, 14 בינואר 2018

בעקבות הניצחון הזה של ונציה טבלת הליגה האיטלקית בסיום הראשון נראית פתוחה מתמיד. אבלינו תפסה את המקום הראשון עם מאזן 3-12 ואחרי 3 קבוצות עם 4-11 – מילאנו, ונציה וברשיה. את השמיניה הראשונה שנקבעה אתמול שתתמודד בקופה דה איטליה בחודש הבא, משלימות טורינו, קאנטו, בולוניה וקרמונה. העובדה שטרנטו נשארה בחוץ היא הפתעה ענקית, גם זה שסאסרי לא בפנים מעלה כמה שאלות.

תוצאות משחקים נוספים שהיו אתמול באיטליה: קאפו ד'אורלנדו 85 – קרמונה 95, וארזה 89 – טורינו 92, ברשיה 76 – פיסטויה 72, ברינדיסי 86 – קאנטו 88.

כל החדשות, העדכונים והפרשנויות בכדורסל האירופאי בעמוד הפסייבוק של יורופיד – כדורסל אירופי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו