הרב חגי גרוס נבחר לראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך - סרוגים

הרב חגי גרוס נבחר לראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך

ועדת הבוחנים למשרת מנהל מינהל חברה ונוער בחרה את הרב חגי גרוס לעמוד בראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך. במשרד מציינים כי גרוס ייכנס לתפקידו בקרוב, ויחליף את טליה נאמן

הרב חגי גרוס נבחר לראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

ועדת הבוחנים למשרת מנהל מינהל חברה ונוער בחרה היום (חמישי) פה אחד את הרב חגי גרוס לעמוד בראש מינהל חברה ונוער במשרד החינוך. במשרד מציינים כי גרוס ייכנס לתפקידו בקרוב, ויחליף את טליה נאמן, ששימשה כמנהלת המינהל בפועל בחודשים האחרונים.

חגי גרוס, נשוי ואב לשישה, הוא בעל תואר שני במנהל ציבורי, עם התמחות בניהול מדיניות ציבורית, וכמו כן השתתף בתכנית מיוחדת למנהלים בכירים.

גרוס הוא איש חינוך ותיק, רב ומורה מוסמך, בעל תעודת הוראה ובעל תואר ראשון בחינוך. גרוס מכהן כראש הישיבה התיכונית אמי"ת כפר גנים בפתח-תקווה, ובעברו כיהן כמנהל התיכון המקיף הדתי בנתיבות, וכמנכ"ל עמותת צהר.

מינהל חברה ונוער פועל למימוש תכנית חומש מקיפה, בהתאם לתכנית האסטרטגית של המשרד, וכמנהל החדש יופקד חגי גרוס על הובלת המינהל להישגים בתחומים רבים: חיזוק החינוך הבלתי פורמאלי, גידול במספר חניכי תנועות הנוער, עידוד הגיוס לצה"ל ולשירות לאומי ואזרחי, חיזוק המעורבות החברתית, יישום התכנית חוג לכל ילד וכן חיזוק תחום הטיולים הבית ספריים וידיעת הארץ.

מנימוקי חברי הוועדה: "הוועדה תרשמה כי חגי גרוס בעל עומק פדגוגי ובעל ניסיון בהובלת תהליכים חינוכיים משמעותיים. כמו כן, חגי בעל היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך, והוא גילה הבנה ושליטה במורכבות התפקיד ובאתגרים העומדים בפני מינהל חברה ונוער בשנים הקרובות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חינוך ואדם
ברנדוימן בנימין וברכה ממרכז שפירא | 11-01-2018 21:37
אדם הכי מתאים במקום הנכון , אדם מיוחד במינו
2
אדם משיכמו
דני | 12-01-2018 10:35
האיש הראוי להוביל ולחנך
3
הנחלת תקנת יום הקדיש הכללי
יוסי שטיינר | 13-02-2018 10:27
הרב חגיע גרוס הנושא לא מועבר כרארוי התוצאה מתוך סקר פרטי מצומצם התוצאה זכרון השואה במסגרת יום הקדיש הכללי זקוק למינוף . אבקש לשוחח איתך בנושא שאני מקוה חשוב לשנינו בברכה יוסי שטיינר 0523240059
4
יודע
ידען | 15-01-2019 18:43
לא כבוד ! לא גאווה ! בלשון המעטה
5
חילול שם שמים ברבים
מידיעה ומביסוס | 22-06-2020 10:10
היום הוא הולך הביתה לאחר שהשמיד את מנהל חברה ונוער. כשלון קולוסאלי בכל פרמטר אפשרי בראש ובראשונה במידות ומוסר. פעם שלישית בה נכשל ביחסים עם אשת איש. בתחום בן אדם לחברו מתחת לכל ביקורת. הולך הביתה בבושת פנים