תושבי מגרון מול בית המשפט: "דורית תזכרי לדראון עולם" - סרוגים

תושבי מגרון מול בית המשפט: "דורית תזכרי לדראון עולם"

ועדי המתיישבים בבנימין הציבו אמש מיצג מחאה ברחבת בית המשפט העליון. על יד שלט שנשא את הכיתוב: "דורית, תיזכרי לדורות לדיראון עולם" הניחו פעילי הוועדים אבנים וחפצים שונים מהבתים שנהרסו במהלך הלילה בישוב מיגרון. בישוב מאשימים כי בייניש "מובילה קו אנטי מתיישבי ואנטי ציוני".

תושבי מגרון מול בית המשפט: "דורית תזכרי לדראון עולם"
  לא שוכחים. (ועד מתיישבי בנימין)

ועדי המתיישבים בבנימין הגיעו אמש (ב') לרחבת הכניסה שמול בית המשפט העליון והציגו שם מיצג מחאה מיוחד המיועד לעיניה של נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש.

על יד שלט שנשא את הכיתוב: "דורית, תיזכרי לדורות לדיראון עולם" הניחו פעילי הוועדים אבנים וחפצים שונים מהבתים שנהרסו במהלך הלילה בישוב מיגרון.

בוועדי המתיישבים אמרו: "חשוב לזכור, שכל הסיפור של מיגרון קרה בזכות שני דברים- הראשון, ראש הממשלה ששכח את החינוך שקיבל בבית ולא עמד בדיבורו לשמור על ההתישבות ביש"ע."

"והשני, מבחינה משפטית לא היה לאנשי מיגרון שום סיכוי. בית המשפט סירב לדון עימהם בהוכחות שבידיהם ובכל הזדמנות הקשה עליהם כדי להגיע בסופו של דבר לתמונות ההרס שראינו הבוקר."

"דורית בייניש המשיכה להוביל את הקו האנטי מתיישבי, אנטי ציוני ואנטי התיישבותי ורצינו להזכיר לה שזה ייזכר לדורות". אמרו המתיישבים.

תמונות מהמיצג מול בית המשפט העליון (ועד  מתיישבי בנימין)

מחאת אוהלים בישוב עטרת

בנוסף התקיימה אמש, מחאת אוהלים  בכניסה ליישובים עטרת ונווה צוף בעקבות פינוי מגרון תחת הכותרת "פתרונות הדיור החדשים של ביבי נעשים בהרס בתי ישראלים" . בהפגנה נכחו עשרות מתיישבים.

תושבי עטרת מציינים כי הם השכנים הקרובים לעיר הפלסטינית רוואבי "הנבנית בלהט, כמעט משיחי, באישורה ובסיועה של מדינת ישראל, בעוד בתי יהודים במרחב נהרסים עד כלה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו