גם אצלכם? אלה הערים בהן לא יתקיימו מחר לימודים - סרוגים

גם אצלכם? אלה הערים בהן לא יתקיימו מחר לימודים

ארגון המורים הודיע לפני זמן קצר כי מחר, יום שני, 4.12.17, יושבתו הלימודים בחינוך העל יסודי בכל החטיבות העליונות בערים: הרצליה, רעננה, כפר סבא ונתניה

author-image
גם אצלכם? אלה הערים בהן לא יתקיימו מחר לימודים
  (צילום: שאטרסטוק)

שוב שביתת אזהרה.

ארגון המורים הודיע לפני זמן קצר כי מחר (יום שני, 4.12.17) יושבתו הלימודים בחינוך העל יסודי בכל החטיבות העליונות בערים: הרצליה, רעננה, כפר סבא ונתניה.

בהודעה שפרסם הארגון למורים נכתב כי "הארגון שומר לעצמו את הזכות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו ובכל היקף שיידרש". עוד נמסר למורים כי "בהתאם להתפתחות המשא ומתן נחליט על הצעדים הבאים".

כזכור, ארגון המורים השבית בשבועות האחרונים את הלימודים בתיכונים ברחבי הארץ על רקע הסחבת בחתימה על הסכם שכר חדש במקום הסכם 'עוז לתמורה' שהסתיים בדצמבר אשתקד. לאחר יום אחד של שביתה, הודיע ארז כי התקבלו הצעות חדשות ממשרד האוצר ואף טען כי "ייתכן שהשביתה השפיעה", אלא בימים האחרונים שוב התגלעו פערים גדולים בין הצדדים ושביתה צפויה להתקיים גם מחר.

נציין, כי גם היום הייתה אמורה להתקיים שביתה בעקבות מקרי האלימות הרבים בהם הותקפו מורים על ידי תלמידים. אלא שביום שישי האחרון, רגע לפני כניסת השבת, הודיע מנכ"ל משרד החינוך ליו"ר ארגון המורים כי תוחמר הענישה נגד תלמידים שינהגו באלימות כלפי מוריהם, והשביתה בוטלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו