"חגיגת צביעות": נתניהו במסר חריף נגד המטיפים - סרוגים

"חגיגת צביעות": נתניהו במסר חריף נגד המטיפים

ראש הממשלה הגיב בפעם השנייה כנגד הציוץ של עורך עיתון 'הארץ' עמוס שוקן שכינה את הפוליטיקאים "רוצחים בחליפות. נתניהו: "במקרה הזה לא הייתה שום תגובה. לא היו דרישות לחקירות ולגינויים. שום דבר"

author-image
"חגיגת צביעות": נתניהו במסר חריף נגד המטיפים
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בפעם השנייה, הפעם בישיבת הממשלה הגיב היום (ראשון)  ראש הממשלה בנימין נתניהו, כנגד הציוץ של עורך עיתון 'הארץ' עמוס שוקן שכינה שרים בעבר בהווה ובעתיד 'רוצחים בחליפות', בעקבות מדיניותם בסוגיית גירוש המסתננים ממדינת ישראל.

נתניהו תמה: "מה הייתה התגובה לו הייתה אמירה כזאת אל מול איש ציבור מהמחנה האחר?"

"עכשיו תרשו לי להתייחס לדבר נוסף", פתח נתניהו, "בשבוע שעבר ראיתי ציוץ בטוויטר של מו״ל הארץ עמוס שוקן. הוא התייחס למדיניות הממשלה להוצאת מסתננים בלתי חוקיים ממדינת ישראל והכותרת שעמוס שוקן בחר לתת לציוץ הזה זה ״רוצחים בחליפות״. כך הוא כינה את ראש ממשלת ישראל, אותי, וכמה וכמה מהשרים שיושבים סביב השולחן הזה".

לכל המטיפים לנו – אל תטיפו

"אני מנסה לדעת מה הייתה התגובה לו הייתה אמירה כזאת אל מול איש ציבור מהמחנה האחר? אתם יכולים לדמיין לבד", אמר נתניהו, והוסיף: "במקרה הזה לא הייתה שום תגובה. לא היו דרישות לחקירות, לא היו דרישות לגינויים, לא פנו לאישי ציבור, לא היו כתבות, לא היו שידורים מיוחדים. שום דבר. כך גם עם דברים נוראיים כמו הצגת חברי כנסת כקופים – שום תגובה"!

לסיום אמר בחריפות: "אז לכל המטיפים לנו, חגיגת הצביעות שלכם והמוסר הכפול שלכם פשוט זועק לשמיים. אני אומר לכל המטיפים לנו – אל תטיפו".

בפעם הראשונה התייחס  נתניהו לעניין בטקס אזכרה ממלכתי לדוד בן גוריון ז"ל בשדה בוקר. בין דבריו התייחס לנושא איראן, על שיתוף הפעולה של ישראל עם מדינות ערב ולא שכח להגיב נגד אמירתו של עמוס שוקן,  שכינה כאמור את הפוליטיקאים: "רוצחים בחליפות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אין גבול לנבזות והצביעות התקשורת והשמאל!!!
| 26-11-2017 19:59