כחלון: "אנחנו לא יכולים להתנהג כרגיל" - סרוגים

כחלון: "אנחנו לא יכולים להתנהג כרגיל"

יו"ר מפלגת 'כולנו', שר האוצר משה כחלון התייחס בפתח ישיבת הסיעה להחלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלא להחזיר לארגוני הטרור הרצחניים 'חמאס ו'הג'יהאד האיסלאמי', את גופות המחבלים שאותרו במנהרה שפוצצה בשבוע שעבר, וגיבה את החלטתו

author-image

(תמונה ראשית: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר מפלגת 'כולנו', שר האוצר משה כחלון התייחס בפתח ישיבת הסיעה להחלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלא להחזיר לארגוני הטרור הרצחניים 'חמאס ו'הג'יהאד האיסלאמי', את גופות המחבלים שאותרו במנהרה שפוצצה בשבוע שעבר, וגיבה את החלטתו.

"ההחלטה לא להחזיר את הגופות של המחבלים לרצועת עזה היא ההחלטה הנכונה", אמר כחלון. והתחייב כי "כל זמן שיש לנו חיילים ואזרחים בתוך רצועת עזה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתנהל כרגיל".

כחלון סיפר כי "לפני כשנתיים התקבלה החלטה במשרד האוצר ובמערכת הביטחון והיא לבנות את המכשול נגד המנהרות. העלות הייתה גבוהה ואני, כשר האוצר, התחייבתי שנממן את את המכשול הזה כי הוא חשוב וחיוני.  אני שמח שהוא הוכיח את עצמו כמה הוא היה הכרחי. למרות העלות הגבוהה, ההחלטה הייתה נכונה".

"אנחנו כמדינה ומשרד האוצר, ואני באופן אישי כשר האוצר, לא נחסוך משאבים ואמצעים כדי להגן על חיילי צה"ל, על אזרחי מדינת ישראל, על גבול הרצועה וכל מה שיידרש לבטחון אזרחי מדינת ישראל", סיכם שר האוצר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו