'סיפור חמור': צה"ל מנע לבישת חצאית מחיילת כלואה

'סיפור חמור': צה"ל מנע לבישת חצאית מחיילת כלואה

החיילת, בעלת תשובה שלא ביצעה בזמן הצהרת דת, עצורה מיום רביעי האחרון בחשד להשתמטות. למרות בקשות חוזרות ונישנות, טענו בכלא 4 כי אין להם אפשרות להביא לחיילת חצאית, והיא נאלצה ללבוש מכנסיים בניגוד לאמונתה ולאורחות חייה

'סיפור חמור': צה"ל מנע מחיילת ללבוש חצאית
  למצולמת אין קשר לכתבה (צילום: אסתר רוביאן/פלאש90)

צה"ל מנע מספר ימים לבישת חצאית מחיילת דתיה הכלואה בכלא 4, כך דווח הערב (שני) באתר 'הקול היהודי'.

על פי הדיווח, החיילת, בעלת תשובה שלא ביצעה בזמן הצהרת דת, עצורה מיום רביעי האחרון בחשד להשתמטות. לקול היהודי נודע כי למרות בקשות חוזרות ונישנות, טענו בכלא 4 כי אין להם אפשרות להביא לחיילת חצאית, והיא נאלצה ללבוש מכנסיים בניגוד לאמונתה ולאורחות חייה.

מקורב למקרה סיפר לקול היהודי כי ביום חמישי, כאשר הובאה לדיון עם מדי א', כן אפשרו לה ללכת עם חצאית, אך לאחר הדיון החצאית נלקחה ממנה, וזאת למרות תחנוניה שלא יפגעו בצניעותה.

דובר צה"ל מסר לקול היהודי בתגובה כי "החיילת העלתה בקשה לנוע עם חצאית ומיום שישי סופקה לחיילת חצאית איתה היא מתהלכת מאז". אולם מקורב למקרה טוען כי רק במוצאי השבת הובאה לחיילת החצאית. כך או כך, גם בצה"ל מודים כי במשך 48 שעות לא סופקה חצאית לחיילת בניגוד לאורח חייה ואמונתה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) מסר בתגובה לחשיפת הקול היהודי: "על פניו מדובר בסיפור חמור שחייב להיות מתוחקר עד תום. אירוע כזה משקף זלזול בשמירה על צניעות בהתאם לאמונתה ולאורחות חיה של החיילת הדתיה ולא ניתן לעבור עליו לסדר היום. הגורמים המוסמכים בצה"ל חייבים לעשות הכל כדי שאירוע כזה לא ישנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יצאתי מבה"ד 1 בתחושה קשה - כך כתב שי (שם בדוי) על מה
נעמי | 30-10-2017 20:07
שקורה בצה"ל מבחינה דתית. המצב קשה ביותר כמו:שלא נותנים זמן לתפילה והחיילים עושים זאת ע"ח האוכל. הרצאות : תוקפים את היהדות והמרצה אמר - שאין אלוהים. מגורים בנים ובנות = הכל שקרים, הבנות זולגות למגורי הבנים.זה אפלו לא על קצה המזלג. " עולם קטן " - קירו הכל נכתב שם . - אז מה הפלא שהחיילת לא קיבלה חצאית ??
2
זה לא פלא
מרי | 31-10-2017 6:28
זו מטרת הצבא לחסל את הדת בארץ ישראל לשבת בבית הסור למען התורה זו זכות גדולה צריך להיות חזק זו מצווה שרבי עקיבא אמר מתאי יבוא לידי והקימנה 10 הרוגי מלכות