מסתמן: האם גל גדות תזכה להדליק משואה השנה? - סרוגים

מסתמן: האם גל גדות תזכה להדליק משואה השנה?

לאחר פניות רבות שהגיעו לאחרונה אל משרדה של השרה מירי רגב, המבקשות שהוונדר וומן הישראלית- גל גדות תדליק משואה ביום העצמאות הקרוב. משרד התרבות שאחראי על הטקס החליט להגיב לעניין 

מסתמן: האם גל גדות תזכה להדליק משואה השנה?
  (צילום: שטארסטוק)

לאחר שהשחקנית גל גדות הפכה לשגרירה הבלתי רשמית של מדינת ישראל בעולם, בזכות תפקידה כוונדר וומן שהפך אותה לכוכבת הישראלית הכי מבוקשת בהוליווד כרגע. לא מעט ישראלים החליטו שמין הראוי שגדות תזכה ביום העצמאות הקרוב להדליק משואה לתפארת מדינת ישראל, על תרומתה הגדולה לתדמיתה של ישראל בעולם.

לא מעט פניות הממליצות להכניס את הוונדר וומן  בין 12 מדליקי המשואות השנה בהר הרצל, הגיעו אל משרד התרבות שאחראי על הטקס המכובד. והשאלה הגדולה האם יש סיכוי שאכן הדבר יקרה?. לצערם של לא מעט מעריצים משרד התרבות צינן את התקווה ומסר תגובה ל'גיא פינס'  כי: "הטקס השנה יהיה בסימן 70 שנה למדינה, התחדשות טכנולוגית ומורשת ישראל. אם ימצאו את גדות מתאימה לאחד מהקריטריונים, ישקלו את מועמדותה". ככל הנראה במשרד יצטרכו להיות יצירתיים במיוחד כדי למצוא קשר כל שהוא בין גדות לאחד מהנושאים המסמלים את הטקס השנה ולכן נראה שהסיכויים שהדבר יקרה נמוכים. אלא אם יהיה שינוי של הרגע האחרון או יוחלט באופן חד פעמי לחרוג מהכללים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
משואה על מה בדיוק? מה היא עשתה? הראתה לעולם שמותר
רומי | 17-10-2017 16:26
להתייחס לישראלים במצליחה בעולם כמו סמרטוט ולשלם לה את השכר הנמוך בתולדות הווליוד? אם היא סיפור הצלחה, אנחנו אבודים.
2
גל גדות היא ממשיכת דרכה של דבורה הנביאה "אשת לפידות" -
יפתח הגילעדי | 19-10-2017 12:54
כזכור דבורה הנביאה היתה שופטת ולוחמת אשר נלחמה ויכלה לצבא סיסרא כמו שגל נלחמה ויכלה לאוייביה הגרמנים---ולכן גל קשורה למורשת ישראל --ולכן מגיע לה להדליק משואה.