שרפו את המועדון: הוצת סניף עולים של בני עקיבא בנתניה - סרוגים

שרפו את המועדון: הוצת סניף עולים של בני עקיבא בנתניה

בשבת האחרונה הוצת סניף 'אזורים' של תנועת בני עקיבא בנתניה, המשמש מקום לפעילות עבור בני נוער וילדים עולים בני העדה האתיופית. גורמים במשטרה מסרו להנהלת התנועה כי מדובר בהצתה מכוונת. אחת החניכות אמרה: "החריבו את הבית השני שלי, את המקום בו גדלתי..."

author-image
שרפו את המועדון: הוצת סניף עולים של בני עקיבא בנתניה
  הוצת ונשרף כליל (ארכיון פלאש90)

בערב שבת האחרונה הוצת סניף בני עקיבא בשכונת אזורים בנתניה.

גורמים במשטרה מסרו להנהלת התנועה כי מדובר ללא ספק בהצתה מכוונת וממוקדת. יש לציין שמבנה הסניף ממוקם באחד מבתי הספר בשכונה, והאזור היחיד שהוצת הוא המתחם בו מתקיימת הפעילות של תנועת בני עקיבא.

סניף בני עקיבא אזורים פועל בשכונה למעלה מ-10 שנים, ומרבית החניכים הינם בני הקהילה האתיופית, עולים וותיקים וחדשים אשר מתמודדים עם קשיי הקליטה וההשתלבות בארץ.

צהלי שוורץ, קומונרית סניף בני עקיבא 'אזורים' בנתניה: "הילדים והנוער המגיעים לפעילות הסניף בוחרים מידי שבוע להגיע לבני עקיבא, למרות שלכאורה ישנם מקומות אטרקטיביים ומושכים יותר ברחבי העיר. הסניף הוא בין המקומות היחידים בשכונה המחנך והמכוון את הנוער בדרך חיובית."

אמרה השבוע אחת מחניכות הסניף בעצב אל מול ההריסות. יש לציין כי בעקבות הצתת הסניף, לחניכי התנועה אין מקום מסודר לקיום הפעילויות הרבות שתוכננו לחודשי הקיץ.

אמיר סנדלר, רכז מחוז שרון-שומרון בתנועת בני עקיבא: "סניף אזורים הינו אחד הסניפים הפעילים ומשמעותיים בנתניה. הייחודיות של הסניף היא היכולת לנתינת מענה רחב לכלל תושבי השכונה, ללא הבדלי רקע ומוצא.בכל ביקור בסניף אנו מרגישים שהוא משמש כאי של כוח ועוצמה לכל הסובב אותו."

סנדלר מסכם כי אין ספק שהפגיעה בסניף בשבת האחרונה היא לא רק פגיעה במבנה, אלא "פגיעה משמעותית ביכולת לתת מענה נכון וראוי לתושבים. מענה שהסניף נותן כל השנה,על אחת כמה וכמה בתקופת הקיץ".

הנהלת בני עקיבא הקימה מוקד גיוס תרומות לצורך שיקום סניף 'אזורים' ומציאת פתרונות זמניים לפעילות הסניף בתקופת הקיץ.

תמונות מהסניף השרוף בנתניה (בני עקיבא)

וכך נראית פעילות בסניף

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תומכים בכם!
גבריאל | 13-07-2011 18:04
עצוב פשוט עצוב!!!!משתתפים בצערכם!!תהיו חזקים!עלו והצליחו בכל מעשי ידכם!!ישר כוח לקומונרית המסורה!!