מצמרר: סיפורו המשפחתי של הטייס שנהרג - סרוגים

מצמרר: סיפורו המשפחתי של הטייס שנהרג

דודי זהר, הקצין שנהרג בהתרסקות מסוק קרא לבנו תומר על שם הטייס תומר גוטרמן שנהרג ב-2003. גוטרמן הוא גם בן דודו של הטייס השני שהיה אמש עם זהר במסוק ונפצע קשה

מצמרר: סיפורו המשפחתי של הטייס שנהרג
  (צילום: באדיבות המשפחה)

הערב (שלישי) בשעה 18:30 יובא רס"ן (במילואים) דודי זוהר ז"ל למנוחות בבית העלמין הצבאי בחיפה לאחר שאמש הוא נהרג בהתרסקות מסוק קרב במהלך אימון שנועד לבחון את כשירותו של המסוק. הטייס השני שהיה עם זהר נפצע באורח קשה מאוד והוא מאושפז בבית החולים סורוקה.

היום, לאחר דברים שאמרו בני משפחתו נחשף סיפורו המשפחתי המצמרר של זהר והקשר האישי שלו עם הטייס השני שטס איתו וכאמור נפצע.

מדברים שסיפר אחיו עולה כי זהר קרא לבנו על שם חברו רס"ן תומר גוטרמן, שנהרג גם הוא בתאונת מסוק בשנת 2003.

אלא שזה לא הפרט המצמרר היחיד בסיפור. מסתבר, שאותו גוטרמן, היה גם בן דודו של הטייס הנוסף שנפצע קשה אתמול בהתרסקות.

שאול, אחיו של הקציו שנהרג אמש סיפר היום כי "על אירועי הלילה שמענו מדפיקה בדלת. כמו בספר, דפיקה חזקה בדלת. אצל ההורים שלי, אצל חברים שלי ואצלי. כך בישרו לנו את ההודעה הנוראית הזו. עדיין קשה לנו לתפוס, זו מכה קשה מאוד למדינה ולנו. איפה שלא תלכו, לא תמצאו אדם טוב ממנו, הוא היה הטוב שבאדם".

"אנחנו משפחה מאוד מגובשת", אמר זהר, "כל עם ישראל מאחורינו. דודי היה טייס במילואים, הוא לא היה חייב ללכת כל שבוע בגילו, אבל בכל זאת הוא הלך, כי הוא האמין במה שהוא עשה".

על התאונה סיפר, כי תמיד קינן החשש אצל דודי ואצל הסובבים אותו שזה יקרה. "הנושא לא זר לו", אמר, "דודי איבד חברים במהלך הדרך. הוא אהב את האנשים בטייסת, אהב את המקצוע, לכן המשיך בשירות המילואים. רק אתמול ניסינו לתכנן חופשה משותפת, שתתחלף באבל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו