הרב אליהו תוקף: השמאל לא מתחתן, לא מוליד ולא מתגייס - סרוגים

הרב אליהו תוקף: השמאל לא מתחתן, לא מוליד ולא מתגייס

"מנסים לחנך אותנו להיות כנועים וצייתנים לקראת גירוש נוסף", אומר הרב שמואל אליהו ותוקף את המחנה השמאלי. "הסוף ידוע: השמאל הולך ומכלה את עצמו לגמרי. בקושי מתחתנים. לא מתגייסים. כשמישהו מתגייס למשהו אמיתי הוא הופך למרגל"

author-image
הרב אליהו תוקף: השמאל לא מתחתן, לא מוליד ולא מתגייס
  בליץ. הרב אליהו (פלאש 90)

התקפה חריפה של רבה של העיר צפת ומבכירי הרבנים בציונות הדתית, הרב שמואל אליהו. הרב פרסם את דבריו בשבועון 'עולם קטן' על רקע פרשיית ענת קם ואורי בלאו וסיפור ישיבת הר ברכה.

במאמר כותב הרב אליהו כי סיפור סגירת ישיבת הר ברכה הוא רק ההתחלה של מהלכים פוליטי של עקירת יישובים. "התכנית שלהם כעת היא לגרש את יהודי יהודה ושומרון אף על פי שהעם אמר שהוא לא רוצה גירוש, שהוא לא רוצה את השמאל. שהוא לא מאמין לערבים הבוגדניים. הם מתכננים לחתום עוד הסכם, הזוי יותר מהגירוש ומהסכם אוסלו". כותב הרב אליהו על השמאל, שלטענתו, שולט במוקדי הכוח.

הרב אליהו כותב כי סגירת ישיבת הר ברכה זה איתות של מדיניות הממשלה לקראת מהלכים פוליטיים מרחיקי לכת. "הניסיון לשבור את ישיבת הר ברכה הוא רק ההתחלה. שר הביטחון לא היה משקיע בסיפור של הר ברכה כל כך הרבה אנרגיה אם הסיפור היה רק ישיבת הר ברכה", קובע הרב אליהו וממשיך, "מנסים לחנך אותנו להיות כנועים וצייתנים לקראת גירוש נוסף".

עם זאת טוען הרב אליהו כי המהלך לא יצלח כיוון ש"השמאל מכלה את עצמו לדעת": "בקוש מתחתנים, בקושי יולדים ילדים. חלק גדול לא מתגייס כדי להגן על עצמו. חלק מתגייס לגלי צה"ל. כשמישהו מתגייס למשהו אמיתי הוא הופך למרגל. זה לא כולם אבל תראו את ההתגייסות למען המרגלת והעיתונאי הבוגדן".

הרב אליהו תוקף גם את סגן עורך מוסף "הארץ", אורי תובל. "הם מכלים את עצמם לדעת. אוהבים את אויבנו ונותנים להם נשק וכסף לרוב. אוהבים את אויבנו ושונאים את חיילנו, כמו האיש בעל ההשפעה הגדולה – סגן עורך עיתון 'הארץ' שביטא את שנאתו החולנית לרב סרן אלירז פרץ הי"ד.

בסוף הדברים כתב הרב אליהו שיש צורך במהפיכה ובאנשים שלא נשברים כדוגמת תלמידי הר ברכה. "יבורכו תלמידי הר ברכה שהיו מוכנים ללכת לכלא. צריך אנשים כמותם כדי להרים פה מהפיכה אמיתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
איזה צדיק!!!
| 14-04-2010 11:58
כולנו חושבים כמוך הרב אליהו, אך לא לכולנו יש אומץ לומר את הדברים.
2
אם היו לנו עוד כמה כאלה
אבהי | 14-04-2010 12:07
הינו נראים אחרת צריך לומר את האמת בלי להתבלבל
3
שיעור על לשון הרע לכבוד הרב
שפת אמת | 14-04-2010 12:21
השבת אנו קוראים פרשה שלמה על מחלה, זו הפעם היחידה בתורה אשר מוקדשת כולה למחלה . שמה של המחלה 'צרעת' והמיוחד במחלה היא שהחולה לא פונה לרופא המשפחה אלא לכהן הגדול אשר רק הוא יכול לזהות את המחלה . אפיון נוסף של המחלה הוא שהחולים בה הם לא רק אנשים אלא גם בגדים וקירות הבית עצמו. האטיולוגיה של המחלה, סיבת המחלה היא הדיבור שיוצא מפינו , עצם הדיבור עצמו ,מכאן גם המקור של האמירה 'מילים יכולות להרוג' רק שבמחלת הצרעת החולה הוא זה שמוציא מפיו מילים ולא זה שאמרו עליו מילים . חטאו של המצורע הוא לשון הרע, וזה רמוז במילה מצורע שהיא נוטריקון " מוציא שם רע " (ויקרא רבה) , המצורע יוצא לגלות למקום מרוחק מאנשים ומבודד בגלל שעשה פירוד ומחלוקת כתוצאה מהדיבור שיוצא מפיו , הדבר רמוז במילה צרעת שהיא בהפוך אותיות עצרת, עצרת היא אסיפה וחיבור בין בני אדם והיפוכה צרעת , נפרדות ניתוק מקהילת האדם "כָּל יְמֵי אֲשֶׁר הַנֶּגַע בּוֹ יִטְמָא טָמֵא הוּא בָּדָד יֵשֵׁב מִחוּץ לַמַּחֲנֶה מוֹשָׁבוֹ". חז"ל כתבו על הסיבה לגלות מצרים הכול התחיל מזה שיוסף דיבר על אחיו לשון הרע "וַיָּבֵא יוֹסֵף אֶת דִּבָּתָם רָעָה אֶל אֲבִיהֶם" ובעקבות הדיבור הרע כנגד יוסף הדבר הביא את מכירת יוסף וירידתו למצרים "א"ל הקב"ה (ליוסף): אתה אמרת לשון הרע על השבטים, חייך למחר אתה יורד למצרים" (מדרש תנחומא). כך גם חורבן הבית השני וגלות עם ישראל למשך 2000 שנה נגרם בעקבות לשון הרע : "מקדש ראשון מפני מה חרב? מפני שלשה דברים שהיו בו: עבודה זרה, וגלוי עריות, ושפיכות דמים. אבל מקדש שני, שהיו עוסקין בתורה ובמצות וגמילות חסדים מפני מה חרב? מפני שהייתה בו שנאת חנם" והוציאו לשון הרע אחד על השני . כיצד נרפאים ממחלה נוראית זו ? את התרופה לצרעת ניתן למצוא בדרך ובעיקר בכלים בהם ריפאו את המצורע : "וְצִוָּה, הַכֹּהֵן, וְלָקַח לַמִּטַּהֵר שְׁתֵּי-צִפֳּרִים חַיּוֹת, טְהֹרוֹת; וְעֵץ אֶרֶז, וּשְׁנִי תוֹלַעַת וְאֵזֹב. וְצִוָּה, הַכֹּהֵן, וְשָׁחַט, אֶת-הַצִּפּוֹר הָאֶחָת--אֶל-כְּלִי-חֶרֶשׂ, עַל-מַיִם חַיִּים. אֶת-הַצִּפֹּר הַחַיָּה יִקַּח אֹתָהּ, וְאֶת-עֵץ הָאֶרֶז וְאֶת-שְׁנִי הַתּוֹלַעַת וְאֶת-הָאֵזֹב; וְטָבַל אוֹתָם וְאֵת הַצִּפֹּר הַחַיָּה, בְּדַם הַצִּפֹּר הַשְּׁחֻטָה, עַל, הַמַּיִם הַחַיִּים. וְהִזָּה, עַל הַמִּטַּהֵר מִן-הַצָּרַעַת--שֶׁבַע פְּעָמִים; וְטִהֲרוֹ". הקב"ה ציווה שישחטו את הציפור ( ציפור בגלל הציוצים שלה ללא הפסק, היום אנו מכירים את ה 'טוויטר' ) על כלי חרש לרמוז שהאדם ככלי חרש מעשה ידי הקב"ה וכולם לפניו כחומר ביד היוצר. ה 'טוויטר' נשחטה על מים חיים ( סמל לתורה אשר היא בלב האדם כי בסבת התורה שלא נשמרה כראוי מתה הציפור השחוטה ) ואת הדם היו טובלים ע"י עץ ארז ( סמל לעץ הגבוה ביותר מקור החטא של הגבהת הלב שהחוטא הגביה את עצמו כארז ) ועזוב הוא השיח הנמוך ביותר המושפל ביותר . כך גם רפואת לשון הרע, על האדם להרגיש שפל ונמוך ולא גס רוח וגבה לב, האדם המתוקן צריך להיזהר מדיבורים מיותרים ובמיוחד מלשון הרע אחרת הסכנה לא רק מחלתו שלו אלא חורבן הקהילה כולה .
4
בס"ה אומר מה שכולנו רואים ויודעים
גדעון ארליך | 14-04-2010 12:50
ועכשיו צפוי שדתיי מחמד יקפצו נגדו
5
כל הכבוד לרב אליהו
| 14-04-2010 12:59
6
והחרדים,דתיים,טובים יותר?
משיח | 14-04-2010 13:21
גם בקרב החרדים,דתיים,יש אנסים,גונבים,ובאחרונה גם רוצחים.עדיף להיות רק מאמין,ולא דתי.מאשר להאמין,או להיות שמאלן.
7
אין גבול לשקר שבקשקושי 'שפת אמת' 3
גדעון ארליך | 14-04-2010 13:21
הכתבן 3 , לא מצא משום מה לנכון להגיד ולו בדל ביקורת על הפעילות של אהוד ברק נגד היהודים מיישבי השומרון בכלל ונגד היהודים בישיבת הר ברכה בפרט. האם הוא שברו שכל הדיבורים של אהוד ברק הם דיבורים קדושים וטהורים ? ודאי שלא. מדבריו מלאי השינאה של "שפת אמת" ניכר שקדושה וטהרה אמת וצדק לא מעניינים כלל לא מעניינים אותו. אין שום קשר ולו לכאורה בין כל מה שמקשקש "שפת אמת" לבין החובה שאותה ממלא הרב שמואל אליהו במה שהוא כותב. הכי מגוחך הוא ששפת אמת מתחזה למי שמתנגד לחורבן עם ישראל , אך ברוב צביעותו עושה כל מאמץ כדי לתמוך ברשעים שמתאמצים להחריב את קיומנו בארצנו. דומני שגם "שפת אמת" יסכים שכאשר אנו מתפללים בכל יום את תפילת המינים אנו מתכוונים אליו ואל שכמותו.
8
לגדעון ארליך
שפת אמת | 14-04-2010 13:42
אינני מתחזה למי שמתנגד לחורבן הציונות ומדינת ישראל, אני מאחל לה בכל יום שלוש פעמים ביום בתפילה. לעניין דיבורים של אהוד ברק ואחרים אלו גם לשון הרע, אבל השמאל לפחות לא מתחפש לכהן גדול כמו רבה של העיר צפת.
9
הרב אליהו סובל מאותן הבעיות מהן סובל השמאל הקיצוני:
תמונת ראי | 14-04-2010 13:43
הסתכלות פשטנית וחד-צדדית על המציאות, המשולבת בהרבה הגזמות .
10
כל הכבוד למדת אמת
ממ | 14-04-2010 14:42
כן ירבו רבנים שמבטאים דעת תורה כמוהו
11
ר' שמואל משדר פניקה. אם השמאל באמת בדרך למטה למה לצווח?
אויל לא מחריש | 14-04-2010 16:42
חבל חבל חומץ בן יין
12
מסכים מילה של הרב
יהודי | 14-04-2010 17:01
הרב תיאר את המציאות בצורה נכונה .החילונים כבר נהיו רקובים ( אני רוצה להדגיש שאני חילוני ואני חייב להודות . הדתיים והחרדים יירשו את הארץ תוך 30 - 40 שנה ן.. ובצדק . יש להם ערכים מוסר דרך ארץ מתרבים בניגוד לחילונים של היום ובמיוחד השמאלנים שהופכים אט אט יותר ויותר לאנטי ציונים . שורה שיש לשים לב אליה . שהרב כתב והיא כל כך נכונה היא ציטוט.. "" זה לא כולם אבל תראו את ההתגייסות למען המרגלת והעיתונאי הבוגדן"."" .. הוא צודק . ההתגייסות התקשורתית למען מי שגנב מסמכים מסווגים ובכך ענת קם סיכנה חיילים רבים . למלשינים לא תקומה