צפו: הגורילה שמרקידה את הרשת - סרוגים

צפו: הגורילה שמרקידה את הרשת

גן החיות בעיר דאלאס פרסם בסוף השבוע האחרון סרטון בו מתועד גורילה מרקד בבריכה. הסרטון זכה תוך כמה ימים למאות אלפי צפיות ושיתופים, ונהפך לתופעה ברשת כאשר גולשים התחילו להוסיף שירים שונים לסרטון המקורי

author-image
צפו: הגורילה שמרקידה את הרשת
  גורילה נהפכה לכוכב ברשת (צילום: אנדראס אר/ שאטרסטוק)

הסרטון המדובר ברשת צולם על ידי אשלי אור, עובדת בגן החיות בדאלאס, ופורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של הגן.

בסרטון מוצג זולה, גורילה ממין זכר המתגורר בגן החיות, בזמן שהוא מתרחץ בבריכה. תוך כמה שניות נראה כי זולה נהנה מהמים, ומתחיל להסתובב ולרקוד.

בגן החיות טוענים שהריקוד המתועד הוא פעילות העשרה. "העשרה מסייעת לשפר את הסביבה ואת חייהם של בעלי החיים, ונותנת להם גירויים פיזיים ומנטליים כדי להגדיל את התנהגויותיהם הטבעיות" נכתב בתיאור הסרטון. "העשרה יכולה לקחת צורות רבות. במקרה של זולה, ההעשרה האהובה עליו היא להסתובב בבריכה".

עובדי גן החיות שמחו מהפרסום שקיבלו בזכות הסרטון. "תמיד ידענו שהוא אוהב מים, אבל לא ציפינו לסיבובים האנרגטיים שתועדו בסרטון" סיפר מנהל גן החיות קית' זדרוייבסקי בראיון לעיתון הוושינגטון פוסט. "הוא מתנהג ככה גם כשיורד גשם".

בימים שחלפו מאז שפורסם, הסרטון זכה למעל מיליון וחצי צפיות. גולשים רבים החליטו להוסיף מוזיקה לסרטון המקורי, והעלו סרטונים שבהם זולה רוקד לצלילי שירים שונים. העריכה הפופולארית ביותר הייתה של הגולש בוב האג, שהוסיף את השיר "Maniac" מפסקול הסרט "פלאשדאנס". הסרטון שלו פורסם בטוויטר וזכה תוך שלושה ימים למעל 60 אלף שיתופים.

סרטוני השירים רק החלו לעלות לרשת, וכבר מסתמנים כתופעה חדשה. האם הגורילה תרקוד גם לשיר האהוב עליכם? אתם מוזמנים לנסות ולהעלות לרשת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו