אחד המביכים: המעצב שזייף את הברכה לגל גדות על עזריאלי נחשף

אחד המביכים: המעצב שזייף את הברכה לגל גדות על עזריאלי נחשף

כשבועיים לאחר שכל הרשת שיתפה והתלהבה מהברכה המקורית על מגדלי עזריאלי לוונדר וומן שלנו ואפילו גל גדות שיתפה בעצמה בהתרגשות את המחווה, נחשף המעצב האחראי לתמונה הפקטיבית שיצאה משליטה והגיעה למקומות לא מתוכננים

מביך: המעצב שזייף את הברכה על עזריאלי נחשף
  (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

כשבועיים לאחר שכל הרשת שיתפה והתלהבה מהברכה המקורית על מגדלי עזריאלי לוונדר וומן שלנו ואפילו גל גדות שיתפה בהתרגשות את המחווה, נחשף המעצב האחראי לתמונה הפקטיבית שיצאה משליטה והגיעה למקומות לא מתוכננים.

המעצב הישראלי אסף הרשקו החליט לחשוף את עצמו ולהתנצל על המתיחה שיצאה משליטה. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב: "כל השבוע חיפשו כתבים מי האחראי לתמונה המפוברקת של גל גדות על מגדלי עזריאלי.. אממ.. כן..הנני. אבל לא חשבתי שהיא תתרגש ככה ועוד תפרסם תגובה ואז כל העניין הזה יתגלגל לידיעות, מאקו וגיא פינס, אני רוצה להגיד סליחה באופן אישי לגל גדות, תעזרו לי שזה יגיע אליה באופן אישי ואולי גם אפגוש אותה, כי סליחה באופן אישי הרבה יותר סלחני".

כל הסיפור התחיל לפני כשבועיים בו צצה התמונה בה נראים מגדלי עזריאלי מוארים בכיתוב 'גאים בך גל גדות- וונדר וומן שלנו' לכבוד לכאורה הסרט החדש שיצא. התמונה עלתה שלב ברגע שגל גדות שיתפה את התמונה בחשבון האינסטגרם והפייסבוק שלה לצד הכיתוב:

"כשאמאבא שלי שלחו את זה הייתי בטוחה שעשו את זה במחשב ואז קיבלתי עוד תמונה מבת דודה שלי , חברה טובה וקולגה.. הבנתי שזה אשכרה אמיתי..וואו! אין מילים.. בתור נערה הייתי מבלה ימים רבים בעזריאלי, עם חברות, עושות שופינג וחוזרות הביתה ברכבת.. שאני חוזרת מנתבג הביתה, שלושת המוסקטרים האלה תמיד מנצנצים מרחוק עומדים זקופים, מזכירים לי שהגעתי הביתה. ועכשיו הם קוראים את שמי..אני בהודיה על הכל. שום דבר לא מובן מאליו . הלוואי ואוכל להשיב את כל הטוב והאהבה שסביב חזרה ליקום.. תודה גדולה לכולם על הכל. נ.ב מזל שההורים שלי עיברתו לגדות מגרינשטיין"

(צילום מסך מתוך האינסטגרם של גל)

הבעיה החלה כאשר הנהלת קניוני עזריאלי הודיעה שלצערם החלונות לא הוארו כמחווה לגדות ושהתמונה הזו עוצבה במחשב. מאז לא התגלתה התעלומה עד שהחליט בסופ"ש האחרון להסגיר את עצמו בפוסט סליחה אישי לוונדר וומן הישראלית, שעד כה עדין מקשטת את הפיד שלה בפייסבוק ובאינסטגרם בתמונה המזויפת שיצר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כמה כבר עוברים בעזריאלי? הרבה יותר צופים במדיה.
אבי | 12-06-2017 22:44
2
איך הכתבה הנ"ל קשורה לאתר סרוגים?
שאול | 13-06-2017 14:15
בגלל מילת המפתח "ברכה"?