ההרוג- בן משפחתו של חבר כנסת - סרוגים

ההרוג- בן משפחתו של חבר כנסת

אחמד טהא, הצעיר הערבי שנהרג במהלך המהומות שפרצו בכפר קאסם, הוא בן משפחתו של חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ. פריג' עצמו תקף בחריפות את מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ואמר כי בן משפחתו נרצח בדם קר

ההרוג- בן משפחתו של חבר כנסת

אחמד טהא, הצעיר הערבי שנהרג הלילה (שלישי) במהלך המהומות שפרצו בכפר קאסם, הוא בן משפחתו של חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ. פריג' עצמו תקף בחריפות את מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ואמר כי בן משפחתו נרצח בדם קר.

פריג' נפגש הבוקר עם אלשיך, אמר לאחר הפגישה ל'מעריב און ליין': "אדם נרצח בדם קר על ידי מאבטח, עד מתי דמו של הערבי יהיה הפקר? סיימנו ישיבה עם המפכ"ל ומחכים לתוצאות החקירה. יש כאוס בישוב. במקום שהיא תפענח את שישה מקרי הרצח שהיו בכפר קאסם, המשטרה משתתפת ברצח נוסף. הנרצח הוא בן דודה של אשתי שבוכה כבר חמש שעות ואנשים לא מבינים מה זה האסון הזה למשפחה".

פריג' סיפר כי "בשנה וחצי מאז שהוקמה נקודת השיטור בכפר קאסם התרחשו 14 רציחות. רק בחמישי שעבר אירע רצח כפול ביציאה מהמסגד. אנחנו מאד כואבים יש תחושה של חוסר אונים בכפר".

על הטיעון לפין המאבטח ירה בטהא בגלל שחש סכנה לחייו הוא אמר: "מה השטויות האלו? עם המאבטח היו שוטר ותושב כפר קאסם שהגן עליהם מול הצעירים שהגיעו למקום. למה השוטר לא ירה באוויר? מה קורה פה? מערך הטיוח מתחיל להשפיע".

"הכנסנו משטרה כי אנחנו רוצים את המשטרה שתשמור על הסדר ובמקום שהמשטרה תוביל להגברת הביטחון האישי היא משתתפת במקרי רצח", אמר. "ככה בחור בן 26 נשוי ועכשיו עוד אלמנה בישוב מה היא אשמה? מה המשפחה אשמה? כמה קל להרוג. אנחנו מצפים ודורשים שהרוצח הזה יועמד לדין היום לפני מחר. כל המקום מצולם ואנחנו רוצים לראות את הצילומים. כל תחנת המשטרה מצולמת וכל הרחבה מצולמת לא ניתן לזייף. מה שקורה כאן זה עצוב מאוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מתעלם
צבי נתנאל | 06-06-2017 13:36
מה יפריג' יגיד על שריפת המכוניות משטרה? על זריקות אבנים? למה הוא מתעלם לחלוטין מזה? אם אבנים ושריפת משטרות זה לגטימי אז גם תגובה משטרתית בכל קנה מידה בשביל הגנה לגיטימית
2
כפר קאסם
דרור | 06-06-2017 17:38
מי שמרים יד או אבן מתפרע תוך סיכון חיים של כוחות הבטחון או אזרחים עלול להפגע גם אם לא לקח זאת בחשבון !!
3
מהומות בכפר קאסם
נתן צור | 07-06-2017 7:22
התושבים הערבים בישראל לא מוכנים להשתלב באופן מלא בישראל. הדגל שלהם הוא דגל זר שמשתמשים בו מחבלים. וצריך להתייחס אלהם כאל מחבלים. כשהם הורגים אחד את השני לא צריך להתערב שיהרגו כמה שיותר. אולי בעוד 100 שנה הם יבינו שכך לא מתנהלים.