שיא הנוחות והסטייל: להתחיל לעוף עם נעלי STONEFLY – הסטייל איטלקי והנוחות BLUESOFT
חדש על המדף, צרכנות , תוכן שיווקי

שיא הנוחות והסטייל: להתחיל לעוף עם נעלי STONEFLY – הסטייל איטלקי והנוחות BLUESOFT

גם לכם יש את ההתלבטות הקבועה בין נעל נוחה שתוכלו ללכת איתה שעות, לנעל יפה וחגיגית? בשורה לעולם הסטייל לגברים, אין צורך להתלבט יותר ומעכשיו אפשר לשלב בין נעל אופנתית עדכנית לבין נוחות מקסימלית.

author-image
שיא הנוחות והסטייל: להתחיל לעוף עם נעלי STONEFLY

מותג נעלי הנוחות האיטלקי STONEFLY, שמצליח לשלב בין התכונות הטכניות של נוחות לבין סטייל ואופנה מוקפדים שמאפיינים הנעלה איטלקית, מציג נעליים מתאימות לסטייל ולטרנדים החמים של עולם האופנה הגברי.
נעלי STONEFLY מתהדרות בטכנולוגיית BLUESOFT – רפידת ג'ל כחולה ייחודית, הגורמת להרגשה רכה יותר בכל צעד.

המערכת המהפכנית של רפידות אלה מפחיתה את הלחץ על כף הרגל, מספקת אפקט ריפוד לעקב, מפחיתה את העומס מהשרירים, משפרת את היציבה ומייצרת חוויית הליכה שלא הכרתם.

לצד הטכנולוגיה הייחודית שהופכת את ההליכה לקלילה וזורמת, נעלי STONEFLY מתאפיינות בסטייל איטלקי, שאף זיכה את המותג בפרסים בינלאומיים על עיצוב וחדשנות. למותג STONEFLY, דגמים מיוחדים עם שיק עדכני והתאמה לטרנדים האופנתיים.

את הדגמים המשלבים נוחות וסטייל של מותג STONEFLY , ניתן למצוא ברשת חנויות WeShoes (לשעבר Crocs & More), בחנויות נבחרות ובאתר

זוהר בנזינו מנהלת השיווק של רשת WeShoes היבואנית הבלעדית של מותג STONEFLY : "כמו שאר מותגי ההנעלה שתחת קורת הגג של רשת WeShoes, גם נעלי STONEFLY מספקים נוחות, אופנה ושיק, כיף וחדשנות עיצובית. בחנויות הרשת תמצאו את צרכי ההנעלה לכל המשפחה, וכך גם את נעלי STONEFLY המשלבות מראה אלגנטי מכובד עם הפטנט הבלעדי לנוחות מקסימלית."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו