בסיום המשחק: שוטרים היכו את שחקני הפועל ת"א - סרוגים

בסיום המשחק: שוטרים היכו את שחקני הפועל ת"א

ושוב מחזות מבישים במגרש הכדורגל בישראל. בסיום משחק התחתית בליגת העל, התפתחה תיגרה המונית בין שוטרים לבין שחקני הפועל ת"א. טוטו תמוז נעצר

בסיום המשחק: שוטרים היכו את שחקני הפועל ת"א
  (צילום: אורן אהרוני,ynet)

ושוב מחזות מבישים במגרש הכדורגל בישראל.

הערב (ש') נערך משחק התחתית בין הפועל ת"א לבין הפועל אשקלון. שתי הקבוצות נאבקות נגד הירידה, וההפרש ביניהן הוא נקודה אחת. המשחק עצמו הסתיים ב0:0 ומיד עם שריקת הסיום התפתחה תגרת ענק בין שוטרים לבין חלוץ הפועל ת"א טוטו תמוז.

הקטטה פרצה מיד עם הירידה של תמוז לחדר ההלבשה, לאחר שבן דודו השליך בקבוק לעבר שחקני אשקלון. השוטרים תפסו אותו ובתגובה תמוז התעמת איתם. לאחר מכן הוא נאזק, עוכב על-ידם לחקירה ושוחרר בהמשך. בקרוב ייבחן המשך ההליך הפלילי נגדו.

שחקן נוסף של הפועל, אוראל דגני, שהגיע להפריד בין הצדדים, חטף גם הוא מכות משוטרי יס"מ – והחזיר. במקום התפתח קרב אגרופים של ממש, במהלכו הפיזיותרפיסט של המועדון נפגע באופן חמור בפניו. אוהדי הפועל רצו בסיום אל עבר השחקנים וסימנו להם "תורידו את החולצות".

רגב: יש להחזיר את האווירה הספורטיבית למגרשים

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הודיעה כי תבקש ממפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, לבדוק את האירועים ואת התנהלות כוח השיטור. רגב אמרה: "אסור שאירועי אלימות יקרו במגרשי הספורט. יש להחזיר את האווירה הספורטיבית למגרשים".

אחד השוטרים שהיה במקום סיפר לאתר ynet: "אוראל זרק בקבוק מים ואז הוא עלה ליציע. שוטרים הלכו להביא אותו ובינתיים תפסו את בן הדוד של תמוז. טוטו הגיע התחיל ולקלל את השוטרים. כשהם הבינו שמדובר בו, התחילו מכות ובלאגן".

בשבוע הבא תוכרע זהות היורדת. הפועל כפר סבא והפועל ת"א מתחת לקו האדום עם 28 נקודות, ואשקלון תלויה בעצמה עם 29 נקודות. במידה ואשקלון תנצח היא תישאר. הפועל ת"א וכפר סבא יקוו למעידה של אשקלון, אך יהיו חייבות לנצח. להפועל ת"א הפרש שערים טוב יותר מאשר לכפר סבא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו