מבוכה למשטרה: העבריין הבכיר עמיר מולנר ייצג את עצמו וזוכה

מבוכה למשטרה: העבריין הבכיר עמיר מולנר ייצג את עצמו וזוכה

בית המשפט זיכה את העבריין הבכיר עמיר מולנר מעבירה של הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. החלטת בית המשפט מהווה מכה למשטרה שכן מולנר סירב לקבל שירות של עורך דין וייצג את עצמו

author-image
מבוכה למשטרה: העבריין הבכיר ייצג את עצמו וזוכה
  (צילום: פלאש90)

בית משפט השלום בתל אביב זיכה היום (שני) את העבריין הבכיר עמיר מולנר מעבירה של הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. החלטת בית המשפט מהווה מכה למשטרה שכן מולנר סירב לקבל שירות של עורך דין וייצג את עצמו.

על פי הדיווח באתר ynet, מולנר הואשם בסעיף של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו לאחר שלא פתח לשוטרים את דלת ביתו. מולנר הפתיע כשהחליט לייצג את עצמו במהלך המשפט ומראה חריג נראה לאורך הדיונים כשהעבריין הבכיר חקר את בלשי משטרת ישראל.

במהלך המשפט דרש מולנר לזמן לעדות את קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה, שמרצה שבע שנות מאסר בגין הרשעתו בפרשת רונאל פישר, לאחר שטען כי מלכה "תפר לו תיק".

השופטת מעיין בן ארי מתחה ביקורת על המשטרה וקבעה: "לא ניתן היה להתעלם מאי דיוקים, לעיתים בולטים, בין העדות הראשית של השוטרים של השוטרים ותוכן דו"חות הפעולה שמילאו, לעומת התיעוד האובייקטיבי שהגיש הנאשם מאחת ממצלמות האבטחה". באשר לטענות שמלכה "תפר" למולנר תיק שללה השופטת את הטענות על הסף.

עוד אמרה השופטת כי "כפי שעולה מהראיות, לא ניתן לקבוע ברמת הוודאות הנדרשת במשפט הפלילי כי בשלבים הראשונים שקדמו להצגת תעודת המינוי לנאשם דרך העינית ולדרישה כי יאפשר להם כניסה, ידע הנאשם כי מעבר לדלת נמצאים שוטרים האוחזים צו חיפוש ולא גורמים אחרים שבאו לפגוע בו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו