בגלל תפילה: קטינה שהתה כל הלילה במגרש הרוסים - סרוגים

בגלל תפילה: קטינה שהתה כל הלילה במגרש הרוסים

שוטרי מג"ב פיזרו אמש באלימות תפילת בנות בסמוך לשערי הר הבית תוך שהם עוצרים נערה כבת 13.5 . הנערה שהתה לילה במעצר. עו"ד רחביה פילץ מחוננו : "אפליית יהודים חמורה בירושלים"

author-image
בגלל תפילה: קטינה שהתה כל הלילה במגרש הרוסים

שוטרי מג"ב פיזרו אמש (ג') בשעות הערב בעיר העתיקה בירושלים אירוע תפילה שקיימו מספר בנות בסמוך לשערי הר הבית. במהלך פינוי המתפללות עצרו שוטרי מג"ב את אחת הנערות, קטינה כבת 13.5 בלבד. בתחנת המשטרה נחקרה הנערה בחשד כי תקפה שוטר, ולאחר חקירתה נעצרה הנערה ונלקחה למגרש הרוסים שם שהתה במהלך הלילה במעצר.

מדיווחים שעולים מהמקום בסביבות השעה 22:00 הגיעו קבוצה של כשש בנות בסמוך לשער השבטים, אחד משעריו של הר הבית בעיר העתיקה, וקיימו תפילה במקום, תוך שהשער נעול ושהמתפללות אינן מפריעות לאף אדם. לאחר זמן הגיעו קבוצת שוטרי מג"ב למקום והחלו לפנות את הבנות בכוח ותוך שימוש באלימות, תוך שכאמור הם עוצרים את אחת מהמתפללות.

עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו אשר מייצג את הנערה מחה על הפרת זכויות היהודים בעיר "שוב זכויות היהודים סביב הר הבית נרמסות, מסיבה שאינה ברורה וככל הנראה ללא סמכות פינו שוטרי מג"ב אזרחים אשר מימשו את זכותם להתפלל בסמוך לשערי הר הבית. התנהלות משטרת ישראל הינה בלתי מקובלת, ומפלה קשות את היהודים ברחבי העיר העתיקה, אנו תקוה כי בית המשפט ישים סוף להתנהלות בלתי חוקית זו, כמו כן, אני צפייה כי גם הממונים על המשטרה יורה לה לחדול מאפליית היהודים החמורה בירושלים."

הבוקר צפוי להערך דיון בעניינה של הנערה בבימ"ש השלום בירושלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו