הנרצחת בפיגוע: חנה בלדון - סטודנטית מבריטניה - סרוגים

הנרצחת בפיגוע: חנה בלדון – סטודנטית מבריטניה

הצעירה שנרצחה בפיגוע היא חנה בלדון בת 21 מאנגליה, שהגיעה לארץ במסגרת חילופי סטודנטים. הייתה אמורה לשוב לבריטניה בסוף הסמסטר בקיץ

הנרצחת בפיגוע: חנה בלדון - סטודנטית מבריטניה
  חנה בלדון הי"ד

פיגוע הדקירה ברכבת הקלה בירושלים.

הצעירה שנרצחה בפיגוע היא חנה בלדון בת 21 מאנגליה. בלדון, למדה באוניברסיטת ברמינגהאם לימודי דת, תיאולוגיה וארכיאולוגיה, והגיעה לארץ במסגרת תוכנית חילופי הסטודנטים בקורסים בבית הספר הבינלאומי ע"ש רוטברג באוניברסיטה העברית – בהם קורסים בענייני תנ"ך, ארכיאולוגיה ודתות.

היא למדה גם באולפן עברית. היא החלה ללמוד באוניברסיטה העברית בסוף ינואר השנה, והייתה אמורה לשוב לבריטניה בסוף הסמסטר הזה, בקיץ.

מרשות העתיקות נמסר: "רשות העתיקות משתתפת באבלה הכבד של משפחת בלדון על רציחתה של ביתם, חנה, בפיגוע הדקירה ברכבת הקלה בירושלים. חנה התנדבה בימים האחרונים בחפירה הארכיאולוגית שמנהלת הרשות בקשת וילסון שבמנהרות הכותל והיתה אמורה לשוב לחפירה לאחר החג. יהי זכרה ברוך".

התקפה חסרת טעם

כלי התקשורת בבריטניה פרסמו היום הודעה שנשלחה על-ידי משרד החוץ הבריטי מטעם משפחתה של הסטודנטית בת ה-21 שלמדה באוניברסיטה העברית במסגרת תוכנית חילופי סטודנטים.

"המשפחה מזועזעת מהמתקפה חסרת הטעם והטרגית שבה נרצחה חנה", נכתב בהודעה. "חנה הייתה רגישה, אכפתית ומלאת חמלה. לא יכולנו לבקש בת יותר טובה מזו. היא הייתה מוזיקאית מוכשרת שביקרה באופן קבוע בכנסיה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
היא היתא נוצרית
שלום | 15-04-2017 23:05
לאחר בירור, היא היתה נוצרית. יש לציין שאותו יום, יום ו' חוה"מ פסח היה גם יום חג נוצרי, ולכן העיר העתיקה וכן הרק"ל היתה עמוסה הן מיהודים הן מנוצרים. מעניין אם אותה חלאה רצה להרוג יהודים וטעה בכתובת, או שבשבילו כל מה שאינו מוסלמי הוא כופר ודינו להמית. בכל אופן, יימח שמו וזכרו.
2
היא תמכה בכל האירגונים
יאיר | 17-04-2017 13:01
הפלסטינאצים או אלה שתומכים בהם.