עצרו: הסרטון שאתם חייבים לראות לפני הקניות לפסח - סרוגים

עצרו: הסרטון שאתם חייבים לראות לפני הקניות לפסח

בטח גם אתם שמתם לב למבול המבצעים שמנחיתות עלינו רשתות השיווק לקראת פסח. שפע של הנחות. העיקר שנמלא את העגלות ונרוקן את הכיס. אם גם אתם בדרך לקניות לחג, כדאי שתקשיבו לעודד הרוש לפני שאתם ממלאים את העגלה

עצרו: הסרטון שאתם חייבים לראות לפני הקניות לפסח

בטח גם אתם שמתם לב למבול המבצעים שמנחיתות עלינו רשתות השיווק לקראת פסח. שפע של הנחות. העיקר שנמלא את העגלות ונרוקן את הכיס.

השאלה אם אנחנו בכלל צריכים את כל השפע הזה?

על פי לקט ישראל, רק בשנה האחרונה הושלכו לאשפה 2.4 מיליון טונות של אוכל שזה כשליש מכמות ייצור המזון בארץ. רק במגזר המוסדי: אולמות, מסעדות, מלונות נזרקים בישראל 65 מיליון ארוחות בשנה 175 אלף ארוחות ביום ועל זה סבתי שתחיה אומרת: 'לא חראם?

גם אני רוצה לתת לילדים שלי תחושת שפע, גם אני רוצה לארח כיד המלך. אבל האבולוציה של עגלות הסופר שבאורח פלא רק הולכות וגדלות ועדיין מתמלאות לא מעידה כנראה על הקיבה שגדלה לה אלא יותר על העיניים שגדלו להן.

זה אולי גם ההסבר ההגיוני לכך שהכנסות רשתות השיווק גדלות בעקביות, מדי שנה, ב-20%.

מה שבאמת צריך

את הקניות שלי לחג הקרוב אני עושה עם רשימה של מה שבאמת אני צריך כך גם אחסוך כסף גם אזרוק פחות ועל הדרך, ולא פחות חשוב אעביר לילדים שלי מסר שלחיות בשפע אין פירושו לקנות בהיסטריה כאילו באמת יצאנו עכשיו ממצרים

ולגבי המבצע שקורה "רק היום", הוא יהיה פה גם מחר – חג שמח

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לפעמים המבצעים הם חסרי רחמים.
| 03-04-2017 23:57
שנה אחת לא יכולתי לקנות כי הכל היה במבצעים של 2 או 3 וזה ברור שיותר יקר מאחד שאני צריכה. בסוף לקחתי סבון כלים כמעט ללא חומר פעיל ובנס גמרתי אתו את הפסח.בקניות חייבים את ישועת הד'.תודה לאל.