רוצות עור פנים זוהר כמו הדוכסית? מקווים שלא מרחתן נוטלה על הפנים

רוצות עור פנים זוהר כמו הדוכסית? מקווים שלא מרחתן נוטלה על הפנים

אנחנו מאוד מקווים שלא מרחתן על הפנים את השוקולד המוכר והממכר 'נוטלה', כדי להשיג עור פנים זוהר כמו של הדוכסית. כפי שאתרים ברחבי הארץ והעולם פרסמו, כי הפעם מדובר בפרסום כוזב, כך דיווח הדובר הרשמי מטעם ארמון קנסינגטון

הארמון מגיב: מקווים שלא מרחתן נוטלה על הפנים
  (צילום: שטארסטוק)

סערה לא קטנה התרחשה בממלכה, בעקבות קוסמטיקאית שטענה בתכנית בוקר בה התארחה שהיא "תרפיסטית היופי של הדוכסית". שם חשפה כביכול את הסוד המוזר שאחראי לעור הפנים הזוהר של קייט מידלטון. לא מעט נשים לאחר מכן מיהרו לנסות את סוד הטיפוח של קייט, מה שנקרא "אפקט קייט", שהוכיח שהוא עובד לא רק בעולם האופנה.

הקוסמטיקאית דבורה מיטשל, התארחה בתכנית הבוקר של רשת ITV הבריטית, This Morning, שם טענה שניתן להשיג את המראה הקורן של הדוכסית בטקס בקלות ובזול – כי כל מה שנדרש הוא פשוט למרוח על הפנים מסכה המורכבת מנוטלה. מסכת השוקולד הידוע למריחה, כך היא הבטיחה, היא הסוד לעור פנים מושלם.

השוקולד המוכר אומנם טעים אבל לא יעזור לכן להשיג את עור הפנים של הדוכסית (צילום:שטארסטוק)

 

התוצאה לדבריה בתכנית הייתה כמובן דיווח נרחב במדורי אופנה וטיפוח ברחבי העולם על סודות הטיפוח והיופי של קייט מידלטון, כפי שמגלה הקוסמטיקאית האישית שלה. נאמר ברצינות שעור הפנים של הדוכסית בת ה-35 הוא תוצאה של מסיכת נוטלה שעושה לה גברת מיטשל.

אבל מהר מאוד החגיגה הזו נפסקה ברגע, שדובר רשמי מטעם ארמון קנסינגטון הבהיר שהדוכסית אינה ומעולם לא הייתה לקוחה של גברת מיטשל. גם אשת המקצוע עצמה מסרה ל"דיילי מייל" הבריטי בהמשך לפנייתו, שהיא מעולם לא טענה שהדוכסית היא לקוחה שלה. לסיכום, מקווים שהיה לפחות טעים למרוח את הנוטלה על הפנים ולהבא המלצה שלנו- הדבר הכי טוב שיצא לכן בטוח מנוטלה היא עוגה טעימה.  לצפייה במתכון לעוגת נוטלה לחצו כאן.

לפחות השראה אופנתית אפשר לקחת ממנה (צילום מתוך אינסטגרם)

העור הזוהר לא בזכות הנוטלה (צילום מתוך אינסטגרם)

העור הזוהר עובר בגנים (צילום מתוך אינסטגרם)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו