החלום של כל פאשנסיטה דתית, הוא עיצוב ליין אישי שיאפיין את טעמה ויענה על הצרכים שלה החל מבחינת גדרי ההלכה ועד למידות, נוחות והעדפה אישית. הגשמת החלום נראת כרגע קרובה מתמיד בזכות שיתוף פעולה מפתיע וחדשני בעולם האופנה והטכנולוגיה.
חברת Ivyrevel, שהיא בית הביגוד הדיגיטלי של H&M הודיעה על שיתוף פעולה עם גוגל במטרה ליצור ליין ביגוד חדש בשם "אופנה מקודדת" שינטר את הפעולות וההרגלים היומיים של הגולשות ברחבי העולם ויעצב עבורן את הבגד המתאים להם ביותר.

איסוף המידע יתבצע באמצעות אפליקציית Awareness API של גוגל, שמתבססת על 7 מקורות שונים כדי לנטר מידע על משתמש: זמן, מיקום, פעילות, מזג אוויר, מקומות שהיה בהם, אוזניות וחפצים שהיו בקרבתו (פלאפונים של אחרים וכדו'). את הנתונים הללו היא מגבשת לפרופיל משתמש שעבורו מעצבת בגד שיתאים לו.
כך למשל אם דו"ח הפעילות שלכם מראה שאתן מרבות לבלות במשרדים ובמקומות סגורים במזג אוויר קר. הבגד שיעוצב עבורכן יהיה רשמי ומכובד יותר וכמו כן יבחר בד שיתאים יותר לעונה ולטמפרטורות שבהן אתן שוהות רוב היום. לפני ההזמנה החברה תכין עבורכן 'סקיצה ראשונית' שאותה תוכלו לשנות לפני ההזמנה.

בנוסף תוכלו להודיע לאפליקציה על סגנון הבגד שאתן מחפשות, ובמשך השבוע הקרוב האפליקציה תעקוב אחר כל פעולה שלכן. החל מכמה זמן הייתן בעבודה, מזג האוויר שהיה באיזור ועד איפה אתן מבלות בזמנכן החופשי. מנחשות כבר איזה בגד H&M יעצבו עבורכן?
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים