המשטרה "אנרכיסטים גרמו לשוטרים צריבות בעיניים" - סרוגים
מבזק

המשטרה "אנרכיסטים גרמו לשוטרים צריבות בעיניים"

המשטרה טוענת לאלימות מצד המתבצרים בעמונה, אך המצלמות מראות כי דווקא השוטרים הם שנוקטים באלימות. עד כה הנפגעות היחידות הן 2 שוטרות שלקו בהיפותרמיה

author-image
המשטרה "אנרכיסטים גרמו לשוטרים צריבות בעיניים"
  (מרים אלסטר/פלאש90)

פינוי עמונה. דיווחים שוטפים בסרוגים.

חמש שעות לאחר תחילת הפינוי בעמונה, השוטרים מתקדמים אט-אט והגיעו כבר לקו הבתים. בשעה האחרונה החלו גם פריצות לתוך הבתים בהם מתבצרים מאות אנשים יחד עם תושבי הישוב עמונה.

צפו בשידור הישיר מעמונה

במשטרה טוענים כי הופעלה נגדם אלימות ואף כינו את מתנגדי הפינוי בשם 'אנרכיסטים'. מהמשטרה נמסר:"בשל אלימות שהופעלה בשעה האחרונה כנגד הכוחות הפועלים בעמונה, נעצרו מספר צעירים שהפרו את הסדר הציבורי.

וטרי משטרת ישראל הותקפו ע"י אנרכיסטים בחומרים שהושלכו עליהם וגרמו לצריבות בעיניהם של מספר שוטרים, ולפציעה כתוצאה מבקבוק זכוכית שהושלך לעברם. השוטרים מקבלים טיפול רפואי במקום. משטרת ישראל לא תאפשר לאיש להפר את הסדר הציבורי, ותנקוט ביד קשה כלפי כל גורם שיפעל באלימות כנגד שוטרים וכוחות הביטחון."

בינתיים נראה שמי שנוהג באלימות הם השוטרים.

באוטובוס של המגורשים, היכה שוטר את הלל וידאל, תושב עמונה, בגלל שלא הסכים לשבת באוטובוס, לאחר שנעקר מביתו.

(צילום: יהודה פואה)

עד כה עובר הפינוי בשקט יחסי. הפצועים היחידים הם שוטרות מג"ב שחטפו מכת קור. מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר: "אל חדר המיון פונו בשעות האחרונות שלושה נפגעים במצב קל מן הארועים בעמונה. אזרח בן 28, עם חבלות קלות ושתי שוטרות מג"ב במצב של היפותרמיה קלה, מקבלות טיפול לחימום. כולם מטופלים במיון."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
והשוטרים פינו יהודים מהבית!
יניב | 01-02-2017 19:15