האם על ידי האוכל ניתן לשפר את התדמית של ישראל בעולם? עמותת 'VIBE ISRAEL', הפועלת למיתוג ישראל בעולם- משוכנעת דווקא שכן ולקראת חודש פברואר הקרוב תזמין משלחת של מובילי דעת קהל בתחום האוכל מברזיל וארה"ב. אשר יגיעו לישראל לסיור קולינרי במטרה לחוות ולחשוף את סצנת האוכל בישראל למיליוני עקביהם ברשתות החברתיות.

במהלך הסיור צפויים כוכבי הרשת לפגוש מקרוב את האוכל הישראלי ובין היתר לבקר בשוק מחנה יהודה, להשתתף בשלל סדנאות בישול וטעימות ולהיחשף לחדשנות המטבח הישראלי.

האם שוק מחנה יהודה יצליח לשפר את התדמית של ישראל? (צילום:שטארסטוק)

"עד כה הצליחה העמותה באמצעות הסיורים הרבים שקיימה במדינת ישראל לחשוף את המדינה לעשרות מיליוני גולשים ברחבי העולם, גולשים שבמקרה הטוב לא שמעו עד כה כלל על ישראל, ובמקרה הרע זכו לשמוע עליה סביב הסכסוך הישראלי- פלסטיני". מספרת ג׳ואנה לנדאו, מנכ״לית ומייסדת VIBE ISRAEL. "הסיור הקולינרי הוא נדבך חשוב באמצעותו יחשפו מיליוני גולשים ברחבי העולם לטעמים הריחות, הצבעים והחדשנות של המטבח הישראלי, דבר שמרחיב את השיח על ישראל מעבר לקונפליקט, ובכך משפר את תדמיתה. אין ספק שפעילות זו מקבלת משנה תוקף על אחת כמה וכמה בתקופה האחרונה בה השיח סביב חרם ה – BDS הולך וגובר ועל כן ישנה חשיבות מכרעת למיתוג ישראל סביב הקשרים חיוביים".

חברי המשלחת שצפויים להשתתף במשלחת:
בלוגרית האוכל דניאל נוסה |סאו-פאולו, ברזיל- שפית קינוחים, בוגרת בי"ס מוביל בפריז. בנוסף, היא אשת תוכן דיגיטלי, מנהלת ערוץ יו טיוב מצליח על שמה, והמחברת של 3 רבי מכר. היא ייסדה שני אתרים שונים בתחום הבישול והלייפסטייל ואף מנחה תכנית משלה בערוץ האוכל הבריזלאי. עומדת על 1.5 מיליון עוקבים בחודש.

צלם האוכל פאולו קוונסה | סאו-אפולו, ברזיל- הוא השותף היוצר של ערוץ היו טיוב המצליח "דניאל נוסה" (אשתו, המוזכרת מעלה) והבמאי של כל הסרטונים בערוץ. מביים תכניות עבור ערוצי טלויזיה שונים בברזיל, ויועץ למותגים מובילים בברזיל כמו קוקה קולה, נסטלה ואחרים. יחד עם אשתו, הוא מגיש שתי תכניות מצליחות בערוץ המשותף שלהם ביו טיוב. עומד על 1.5. מיליון עוקבים בחודש.

גורו התזונה דווידה קוגלמס| סן פרנסיסקו, ארה"ב-היוצרת, הכותבת והצלמת שמאחורי אחד הבלוגים המצליחים ברשת העוסק בכל האספקטים השונים של בריאות.
עומדת על מעל חצי מיליון מיליון עוקבים בחודש.

צלמת האוכל והבלוגרית שרה פנל | דטרויט, ארה"ב-  כותבת מוכרת בתחום המזון ואופה מקצועית. את האהבה לאוכל היא מציגה בבלוג הפופולרי שלה "ברומה-בייקרי". התמונות שצילמה הופיעו במגזינים מסעדות וספרי מתכונים מצליחים.
עומדת על 170,000 עוקבים בחודש.